کد خبر: ۸۳۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶
تعداد بازدید: ۴۶۰
در پی اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال، هواداران این تیم پست مشترکی را در فضای مجازی منتشر کردند...

پست مشترک هواداران استقلال در فضای مجازیبه گزار ش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال و به دنبال آن معرفی رئیس هیئت مدیره استقلال به عنوان سرپرست موقت این باشگاه با واکنش هواداران استقلال در فضای مجازی مواجه شد و استقلالی ها پست مشترکی را به شرح زیر منتشر کردند:

 

وزارت ورزش بازی با هواداران را پایان دهد

به دلیل شرایط بحرانی باشگاه، ما گروهی از هواداران نگران استقلال خواهان عزل فوری هیات مدیره و تعیین فوری مدیرعامل استقلال هستیم.

 

سیاست وزارت ورزش در حال تلف کردن وقت و بازی با اسامی برای آرام کردن جو هواداری است.

 

طبیعی است که در شرایط بحرانی کنونی، از دست دادن زمان ضربه اساسی بر پیکر استقلال است و نشان داده شده که سپری کردن زمان هیچ گاه برای تعیین مدیرعامل و هیات مدیره مطلوب هواداران نبوده و خروجی آن جلسات امثال فتحی و هیات مدیره ناکارامد فعلی حاصل از تفکر وزارت نشینان بوده است.

 

پس یک بار به نظر اکثریت هواداران استقلال اعتماد کنید و فورا مدیریت استقلال را تعیین تکلیف کنید.

 

1-همه اعضای هیات مدیره باید بروند.

2-گزینه مورد نظر اکثریت هواداران انتخاب گردد. این گزینه طبیعتا نیاز به معرفی ندارد و خواست هواداران بارها در فضای مجازی و حقیقی شنیده شده است.

درغیر این صورت منتظر ادامه اعتراضات گسترده هواداری باشید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: