کد خبر: ۸۳۵۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۲۶۹
پیغام مادر اوزیل به فرزندش روی دیوار آشپزخانه ستاره آرسنال قاب شده است...

پیغام مادر اوزیل؛ «فرزند من نیستی اگر...»به گزارش خبرداغ ، روی دیوار آشپزخانه خانه مسوت اوزیل در لندن دستخطی از مادر ستاره آرسنال وجود دارد: « مسوت، فراموش نکن تو در این دنیا مهمان هستی. مثل همه. خدا به تو یک استعدادی داده ولی نکند که فقط به فکر خودت باشی. اگر ثروتت را با افراد نیازمند تقسیم نکنی، فرزند من نیستی.» مسوت اوزیل همواره در کارهای خیرخواهانه حضور فعالی داشته است و در طول جام جهانی و بعد از آن و حتی مراسم عروسی خود کمک‌های چشمگیری به افراد نیازمند و کودکان داشت.

 

او در طول جام جهانی هزینه درمان کودکان زیادی را متقبل شد. مسوت خود گذشته تلخی داشته و مادرش به عنوان نظافتچی مجبور بود دو شیفت کار کند تا هزینه زندگی‌اش را به دست بیاورد. اوزیل خود نیز به مدیربرنامه‌هایش این‌طور گفت: « خدا را شکر می‌کنم که فوتبالیست شدم و می‌توانم وضعیت خوبی داشته باشم ولی من به تنهایی نمی‌توانم این پول را خرج کنم و باید به افراد نیازمند کمک کنم. برای همین هم بخشی از ثروتم را خرج درمان کودکان بیمار می‌کنم.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: