کد خبر: ۸۳۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
تعداد بازدید: ۲۶۴
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان گفت: ۱۷۰ سکه تقلبی تاریخی در شهرستان دزفول ضبط شد

۱۷۰ سکه تقلبی در دزفول ضبط شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، سرهنگ رامین مکناوی با اعلام این خبر افزود: فردی به پایگاه حفاظت میراث فرهنگی شهرستان دزفول مراجعه و اعلام کرد یک نفر با هویت نامعلوم ۱۷۰ عدد سکه تاریخی تقلبی به او فروخته است.

 

وی ادامه داد: مسوول پایگاه حفاظت میراث فرهنگی دزفول نیز با هماهنگی پلیس آگاهی شهرستان و با دستور قضایی شعبه ۱۵ دادیاری، سکه‎ها را به منظور انجام بررسی کارشناسی به اداره میراث فرهنگی شهرستان تحویل دادند.

مکناوی اظهارداشت: پس از بررسی سکه‌‎ها توسط کارشناس باستان‎شناسی اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، مشخص شد همه سکه‎‌ها تقلبی هستند.

وی با بیان این‎که پرونده لازم در این خصوص تشکیل شده است، گفت: موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان یادآوری کرد: نگهداری و خرید و فروش سکه و اشیای تقلبی جرم مشهود است و براساس قانون کشور جریمه نقدی و مجازات حبس به همراه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: