کد خبر: ۸۳۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
دو بازیکن استقلال در صدر جدول گلزنان و پاسورهای لیگ قرار گرفتند.

صعود قائدی و وریا به صدر جدول گلزنان و پاسورهای لیگبه گزارش خبرداغ ، مهدی قائدی، مهاجم جوان و ملی‌پوش استقلال در بازی با سپاهان گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و 6 گله شد. این بازیکن که پیش از این 5 گل به ثمر رسانده بود و در جدول گلزنان در رده دوم قرار داشت با گلزنی به سپاهان 6 گله شد و به صدر جدول صعود کرد. البته قائدی در صدر جدول تنها نیست و حالا او به اتفاق شهریار مغانلو، بازیکن پیکان که 6 گله است در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است.

 

جالب اینجاست که وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان هم که پایه‌گذار گل مساوی تیمش بود با این پاس گلی که داد تعداد پاس گل‌هایش را به عدد 4 رساند و او هم مثل قائدی به صدر جدول پاسورهای لیگ برتر رفت.البته وریا هم در صدر جدول کنار معین عباسیان بازیکن سایپا که او هم 4 پاس گل داده قرار گرفت.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: