کد خبر: ۸۳۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۳
سرمربی استقلال بار دیگر درباره وضعیت تیمش به صحبت پرداخت و عنوان کرد که نمی‌توان در چنین شرایطی پیشرفت کرد.

استراماچونی: کار کردن در شرایط کنونی خیلی سخت استبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه توتواسپورت، چاپ ایتالیا با آندره ا استراماچونی در مورد مسائلی صحبت کرده که عمده آن مربوط به فوتبال کشورش است. سرمربی ایتالیایی استقلال سابقه مربیگری در اسپارتاپراگ و اینتر را دارد و به همین خاطر به خاطر بازی اینتر و اسلویاپراگ درباره شرایط تیم سابق خود اینتر و نحوه برنده شدن در کشور چک صحبت کرده است و گفت: من فکر می‌کنم که بازی دو تیم بازی نزدیکی خواهد بود و اینتر نیز بازی دشواری در پیش دارد. تیم‌های چکی و خصوصا اسلویاپراگ تیم‌های فیزیکی هستند و خیلی علاقه به نبرد تن به تن دارند. اینتر بازی سختی در این دیدار دارد و کونته به خوبی این موضوع را می‌داند چون در بازی رفت هم دشواری‌های بازی با اسلویا را درک کرد.

 

اما در بخشی کوتاهی از این مصاحبه وی در مورد استقلال نیز ‌صحبت کرد‌. وی درخصوص شرایط این روز های ‌تیمش اظهار ‌داشت: نمی‌توانم و نمی‌خواهم در مورد وضعیت کاری در اینجا حرف بزنم. همانگونه که در کنفرانس خبری گفتم، کار کردن تحت شرایط کنونی سخت است.

 

وی افزود: اما تصور می‌کنم بزودی خیلی چیزها درباره آینده‌مان خواهیم فهمید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: