کد خبر: ۸۳۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۱۳۶
وزیر امور خارجه ایران تاکید کرد: ایران معتقد به سیاست همسایگی قدرتمند است چرا که کشورها می‌توانند با داشتن همسایه‌های قوی اهداف خود را پیگیری کرده و محقق سازند.

ظریف: ایران معتقد به سیاست همسایگی قدرتمند است / کشورها می‌توانند با داشتن همسایه‌های قوی اهداف خود را محقق سازندبه گزراش خبرداغ ، محمد جواد ظریف عصر امروز در مراسم روز سازمان همکاری اقتصادی ( اکو ) شرکت و سخنرانی کرد.

وی در این مراسم در سخنانی گفت: ایران معتقد به سیاست همسایگی قدرتمند است چرا که کشورها می‌توانند با داشتن همسایه‌های قوی اهداف خود را پیگیری کرده و محقق سازند.

این دیپلمات عالی رتبه تصریح کرد: ایران مایل است همان روابط و همکاری که با کشورهای عضو سازمان اکو دارد با کشورهای حاشیه خلیج فارس هم داشته باشد و این همکاری‌ها به آنها هم تسری یابد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: