کد خبر: ۸۳۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۱۶۲
جمهوری اسلامی ایران ۴۹ مهاجر غیرقانونی پاکستان را به جرم ورود غیرقانونی به کشور بازداشت و آنان را تحویل مقامات پاکستانی داد.

ایران ۴۹ مهاجر غیرقانونیِ پاکستان را اخراج کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، جمهوری اسلامی ایران ۴۹ مهاجر غیرقانونی پاکستان را به جرم ورود غیرقانونی به کشور بازداشت و آنان را تحویل مقامات پاکستانی داد.

روزنامه پاکستانی «جناح» روز سه‌شنبه نوشت: مسئولان مرزی ایران ۴۹ پاکستانی را به جرم ورود غیرقانونی به کشور بازداشت و این افراد را در گذرگاه مشترک مرزی میرجاوه (تفتان) تحویل مقامات پاکستانی دادند.

طی ماه‌های اخیر نیروهای مرزی ایران صدها تبعه پاکستانی را بازداشت کرده و به مقام های مرزی پاکستان در مرزی میرجاوه تحویل دادند.

به نقل از منابع خبری، اتباع پاکستانی به منظور یافتن کار و یا سفر به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس با ورود غیرقانونی به ایران سعی در رسیدن به دروازه های دیگر کشورها دارند.

گروه های غیرقانونی قاچاق انسان در این منطقه ؛ اقدام های خطرناکی را در اعزام مهاجران غیرقانونی به آن سوی مرزها به کار می بندند و گاه با حبس چندین نفر در محفظه های اتومبیل های عبوری و یا بار کامیون ها ؛ وضعیت نامناسبی برای مسافران غیرقانونی ایجاد می کنند.

رسانه‌های خبری پاکستان در برخی موارد خبر قربانی شدن مهاجران غیرقانونی در مرزها و مناطق همجوار با ایران را منعکس می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: