کد خبر: ۸۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیریت یک علم است و اگر کسی منکر آن شود این نشان می‌دهد که باید همه رشته‌های مدیریت تعطیل شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مدیریت یک علم است و اگر کسی منکر آن شود این نشان می‌دهد که باید همه رشته‌های مدیریت تعطیل شود.

«برات قبادیان» ادامه داد: مدیریت همچنین تجربه است و تنها با یادگیری علوم نظری نمی‌توان مدیری موفق شد.

قبادیان با بیان اینکه مدیریت شخصی، ذاتی و جوهره آدمی نیز است،‌از نبود بانک اطلاعات مدیریتی در کشور انتقاد کرد و گفت: باید برای انتخاب مدیران شایسته چنین بانک اطلاعاتی در کشور ایجاد شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر برای آمایش سرزمین، برنامه نداشته باشیم و اشتباه‌های گذشته را نپذیریم، به جایی نخواهیم رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه اکنون کار را به دست نخبگان نداده‌ایم و آنها را برای مدیریت تربیت نکرده‌ایم که باید برای جبران این موضوع تلاش کنیم.

قبادیان گفت: مدیریت در کشور اکنون سلیقه‌ای و شانسی است و نه بر اساس تجربه و علم و دانش.

وی خواستار آن شد که مسوولان کشور اندیشه کنند و با بازنگری قوانین، کشور را به نخبگانی دهند که بتوانند به خوبی امور را مدیریت کنند.

وی گفت: اگرزمینه را برای نخبگان و شایستگان با خط کشی‌های مد نظر فراهم کنیم، کشور ظرف دو تا سه سال سرآمد منطقه و جهان خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: