کد خبر: ۸۳۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۴
معاون اول رئیس جمهور، تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه دوجانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری فدراتیو برزیل را به وزارت‌خانه‌های امور اقتصادی و دارایی و خارجه ابلاغ کرد.
تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص همکاری ایران و برزیل ابلاغ شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، هیئت وزیران در جلسه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و در اجرای آیین نامه چگونگی تنظیم و انعقاد توافق های بین المللی، وزارت اموراقتصادی و دارایی (گمرک جمهوری اسلامی ایران) را مجاز کرد با هماهنگی معاونت حقوقی رئیس جمهور (امور توافق های بین المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه دوجانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری فدراتیو برزیل، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری نماید.

به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» ، گفتنی است، بر اساس این تصویب نامه، مقام امضاکننده موافقتنامه از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران نباید مقامی بالاتر از امضاکننده طرف مقابل باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: