کد خبر: ۸۳۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۰
رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه دکتر اسماعیل حسن‌زاده در دوران تصدی ریاست کمیته انضباطی، با توجه به انتصاب وی در مسوولیت جدید به عنوان معاون قضایی و رییس حوزه ریاست رییس کل دادگستری استان تهران با استعفا نامبرده موافقت کرد.
حسن‌زاده از کمیته انضباطی فوتبال رفت/ موافقت تاج با استعفاحسن‌زاده از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه دکتر اسماعیل حسن‌زاده در دوران تصدی ریاست کمیته انضباطی، با توجه به انتصاب وی در مسوولیت جدید به عنوان معاون قضایی و رییس حوزه ریاست رییس کل دادگستری استان تهران با استعفا نامبرده موافقت کرد.

رییس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای در پاسخ به تقاضای مجدد دادگستری استان تهران با عنایت به مسوولیت جدید حسن‌زاده در آن نهاد، با استعفا وی از ریاست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موافقت کرد.

این موضوع در ابتدا در شهریورماه گذشته با مخالفت رییس فدراسیون همراه شد اما در ادامه با درخواست دوباره دادگستری استان تهران در مهرماه با آن موافقت شد.

گفتنی است،سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون در روزهای آتی معرفی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: