کد خبر: ۸۳۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
تعداد بازدید: ۴۵۰
بانک ضمن تداوم اقدامات خود در بهبود سود آوری بخش های اصلی عملیات که همان مدیریت منابع و مصارف با هدف کاهش هزینه پول و افزایش بازده پرتفوی دارایی ها و افزایش درآمدهای کارمزدی بوده، برنامه های مبسوط دیگری را نیز در دستور کار دارد.
امیر مسعود رزازان رییس هیات مدیره بانک تجارت: زیان بانک تا پایان سال صفر می‌شودبه گزارش سرویس بانک و بیمه خبرداغ؛ امیر مسعود رزازان رئیس هیأت مدیره بانک تجارت گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده برای تحقق این مهم، بانک ضمن تداوم اقدامات خود در بهبود سود آوری بخش های اصلی عملیات که همان مدیریت منابع و مصارف با هدف کاهش هزینه پول و افزایش بازده پرتفوی دارایی ها و افزایش درآمدهای کارمزدی بوده، برنامه های مبسوط دیگری را نیز در دستور کار دارد. یکی از محورهای اصلی برنامه ها فروش سودآور سرمایه گذاری ها، املاک و دارایی های ثابت برای رعایت ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید بوده و پیش بینی می شود با توجه به پتانسیل موجود در سرمایه گذاری ها و املاک بانک، تحقق فروش برخی از آن ها تا پایان سال جاری می تواند بخشی از زیان سال جاری را پوشش دهد.

رزازان در ادامه افزود: محور دیگر برنامه های بانک اخذ موافقت بانک مرکزی درخصوص واقعی کردن نرخ ارز مورد استفاده برای تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی تا پایان سال ۱۳۹۸با توجه به وضعیت باز مثبت ارزی بانک ( حدود ۸۸۰ میلیون یورو) است ، چراکه اعلام هرگونه نرخ بالاتر از نرخ فعلی تسعیر ارز، افزایش حقوق صاحبان سهام از محل شناسایی سود در سرفصل نتیجه مبادلات ارزی را در پی خواهد داشت.علاوه بر برنامه های فوق برای کاهش زیان بانک، اخذ مجوزات لازم برای ثبت و انتقال سرفصل اندوخته مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها که در سال گذشته امکان ثبت آن درسرمایه ثبتی بانک فراهم نشد، در دست اقدام است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: