کد خبر: ۸۳۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۲۲۶
صباغیان در اخطار شفاهی:
نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت رئیسه نباید اجازه خروج به وزیر امور خارجه را می‌داد.
هیأت رئیسه نباید اجازه خروج از صحن را به وزیر امور خارجه می‌دادبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد رضا صباغیان در اخطاری شفاهی بیان کرد: امروز در جریان بررسی سوال آقای ابطحی از وزیر امور خارجه شاهد بودیم که جایگاه مجلس تضعیف شد.امروز شاهد بودیم وزیر امور خارجه که منتخب نمایندگان مردم است برای شرکت در جلسه شورای عالی امنیت ملی پس از پایان صحبت‌های خود مجلس را ترک کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: چرا هیأت رئیسه مجلس اجازه داد تا حقوق نمایندگان تضعیف شود. سوال از وزرا حق نمایندگان است و آقای ظریف باید تا پایان سوال در جلسه حضور می‌یافتند. هیأت رئیسه نباید اجازه خروج به وزیر امور خارجه را می‌داد.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: امروز  حقوق یک جناح خاص صرفا تضعیف نشد بلکه حقوق نمایندگان تضعیف شد. اگر این اتفاق در زمان شاه رخ می‌داد و یک وزیر مجلس را این گونه ترک می‌کرد چه نگاهی نسبت به این ماجرا بود. هیأت رئیسه باید این موضوع را پیگیری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: