کد خبر: ۸۳۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۸۳
با موافقت نمایندگان صورت گرفت؛
نمایندگان مجلس ماده ۲ لایحه اصلاح مواد قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ارجاع کردند.
ارجاع نحوه فعالیت هیأت مقررات‌زدایی به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در نشست جلسه نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی با ارجاع نحوه فعالیت هیأت مقررات‌زدایی به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با ۱۳۹ رأی موافق، ۵ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

لازم به ذکر است این ماده درباره نحوه فعالیت هیأت مقررات‌زدایی و بهبود فضای کسب و کار در وزارت امور اقتصادی و دارایی، ترکیب اعضای آن و وظایف و اختیارات است که برای بررسی بیشتر به کمیسیون تخصصی یعنی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: