کد خبر: ۸۳۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۳
مجلس نمایندگان آمریکا روند تحقیقات مرتبط با استیضاح ترامپ را تصویب کرد.
مجلس به تحقیقات استیضاح ترامپ رسمیت بخشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب روند استیضاح ترامپ امکان تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهور آمریکا را میسر ساخت.

این قطعنامه با ۲۳۲ رأی موافق مقابل ۱۹۶ رأی مخالف به تصویب رسید.


روند تحقیقات مجلس نمایندگان در مورد این‌که آیا رئیس‌جمهوری باید استیضاح شود یا نه، به مکالمه تلفنی ترامپ با ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین باز می‌گردد؛ در جریان آن مکالمه دونالد ترامپ از همتای اوکراینی خواسته «لطفی بکند» و در مورد جوبایدن، از نامزدهای اصلی حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، و پسرش، که عضو هیئت مدیره یک شرکت نفت و گاز در اوکراین بود، تحقیق کند. در آن زمان دونالد ترامپ اعطای یک کمک نظامی ۴۰۰ میلیون دلاری به اوکراین را متوقف کرده بود.

دونالد ترامپ تحقیقات را «قلابی» توصیف کرده و بارها تاکید کرده هیچ عمل نادرست و خلافی از او سرنزده‌است.

نهایتاً نتیجه استیضاح در مجلس سنا تعیین کننده بقای ترامپ در کاخ سفید است و بعید به نظر می‌آید جمهوریخواهان این نهاد قانون‌گذاری علیه او کاری بکنند؛ باید منتظر بود و دید تلاش‌های پلوسی دموکرات در کم کردن آراء ترامپ در جریان رقابت ۲۰۲۰ چه تاثیری خواهد گذاشت. هرچه باشد همه تلاش او این است که راه ورود دوباره ترامپ به کاخ سفید را سد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد.
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده وحشی رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد
درپاسخ به رسانه های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، فرانسوی
درپاسخ دیوان کیفری بین المللی خیانتکار
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ سازمان ملل عفو بین الملل خیانتکار
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر خیانتکار
درپاسخ به مقامات انگلیس جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به مقامات فرانسه جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به کنگره آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به سنای آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به کاخ سفید ضد بشریت
درپاسخ مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکار و خیانتکار

سندی دیگر از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیست ها از تروریست های سوریه
سندی دیگر از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیست ها از تروریست های سوریه
جمعه 10 آبان 1398 - 10:06


نیروهای ارتش سوریه در حین پاکسازی استان قنیطره (در جنوب غرب سوریه) موفق به کشف مین های ضد زره ساخت آمریکا و اسرائیل شدند.


نیروهای ارتش سوریه در حین پاکسازی مناطق آزاد شده از چنگال تروریسم، موفق به کشف تعداد زیادی مین های ضد زره به جا مانده از تروریست ها در استان قنیطره شدند که ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

نیروهای ارتش سوریه با همکاری نیروهای امنیتی موفق شدند یک انبار مین جا مانده از تروریست ها را که حاوی بیش از صد و ده عدد مین بود و برخی از آنها ساخت آمریکا و برخی دیگر ساخت اسرائیل است کشف کنند. این مین ها در منطقه جولاء در جنوب استان قنیطره کشف شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین موفق به کشف ده عدد مسلسل سنگین دوشکا و مهمات سلاح های سبک شدند.احتمالا تروریست ها قصد داشتند از این مهمات برای حمله به نیروهای ارتش سوریه استفاده کنند.



كشف انبار سلاح تروريست ها در القلمون
كشف انبار سلاح تروريست ها در القلمون
چهارشنبه 8 آبان 1398 - 17:54


یگان های ویژه ارتش سوریه یک انبار سلاح از گروههای مختلف تروریستی در منطقه القلمون شرقی در ریف دمشق کشف و ضبط کردند.


خبرگزاری رسمی سوریه سانا، از کشف و ضبط یک انبار سلاح از گروههای مختلف تروریستی در منطقه القلمون شرقی در ریف دمشق خبر داد.

این تسلیحات را که برخی از آنها ساخت آمریکا هستند، یگانهای ویژه در ارتش سوریه ضبط کردند. این انبار سلاح و مهمات در ادامه تلاش یگان های ویژه ارتش سوریه برای برقراری امنیت در مناطق تحت تسلط گروههای تروریستی کشف و ضبط شده است.

یک افسر ارتش سوریه گفت پس از دریافت اطلاعات در این باره و با همکاری مردم منطقه القلمون در ریف دمشق محل انبار به طور دقیق شناسایی شد.

نیروهای ویژه ارتش پس از شناسایی محل انبار دو تا سه متر زمین را حفاری و شماری راکت و خمپاره و شمار زیادی سلاح سبک و مهمات در این انبار کشف و ضبط کردند که برخی از آنها ساخت آمریکاست. گلوله های آر پی جی، تیربار دوشکا، و موشکهای تاو آمریکا از جمله مهمات به دست آمده است.

هم اکنون یگانهای ویژه با کمک دیگر یگانهای ارتش سوریه در حال پاکسازی مناطقی هستند که پیشتر در تصرف گروههای تروریستی بوده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
سندی دیگر از حمایت آمریکا و رژیم صهیونیست ها از تروریست های سوریه/ دونالد ترامپ نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک باید دراین مورد توضیح و پاسخ دهد.
جمعه 10 آبان 1398 - 10:06
نیروهای ارتش سوریه در حین پاکسازی استان قنیطره (در جنوب غرب سوریه) موفق به کشف مین های ضد زره ساخت آمریکا و اسرائیل شدند.
واین درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی و کشورهای عربی جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک سعودی و سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار شماره یک و صهیونیست ها جنایتکار شماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
0
سگ هار به دوستان خودش هم رحم نکرد؟
مداخله ترامپ در انتخابات انگلیس
رهبر حزب کارگر انگلیس، رئیس جمهور آمریکا را به مداخله در انتخابات مجلس انگلیس متهم کرد.

تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
جرمی کوربین گفت: ترامپ تلاش می‌کند در انتخابات انگلیس دخالت کند تا دوستش بوریس جانسون انتخاب شود.

مداخله ترامپ در انتخابات انگلیس

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مداخله آمیز انتخاب رهبر حزب کارگر انگلیس را برای نخست‌وزیری در انتخابات آینده بسیار بد دانست.

ترامپ بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس را یک "فرد شگفت انگیز" خواند و مدعی شد: کوربین انگلیس را به مسیری بسیار بد خواهد کشاند.

ترامپ همچنین از توافق دولت جانسون با اتحادیه اروپا برای خروج از انگلیس انتقاد کرد و گفت: بخش‌هایی از این توافق مانع تجارت واشنگتن با لندن است.

" سخنان مداخله جویانه رئیس جمهور آمریکا، همزمان با آغاز مبارزات انتخاباتی حزب کارگر برای انتخابات زودهنگام بیان شد.

در پی اختلاف دولت و مجلس عوام انگلیس درخصوص برگزیت، نمایندگان با درخواست نخست وزیر برای برگزاری انتخابات زودهنگام موافقت کردند.

اگر مصوبه مجلس عوام را مجلس اعیان هم تایید کند، ۲۱ آذر انتخابات برگزار می‌شود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: