کد خبر: ۸۳۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۱۵۶
نماینده تهران در مجلس برای شرکت مجدد در انتخابات مجلس ابراز تردید کرد. علی مطهری در سه دوره اخیر در مجلس حاضر بوده و اگرچه در انتخابات مجلس هشتم در لیست اصولگرایان قرار گرفت، اما در دوره نهم، لیست مستقل داد و در دوره دهم، در فهرست اصلاح طلبان جای گرفت.
علی مطهری: درمورد احتمال ردصلاحیت من، اشتباه می‌کنند / برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌امبه گزارش خبرداغ ، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا از لیست اصلاح طلبان کاندیدا می‌شوید یا لیست اصولگرایان گفت : هنوز به جمع بندی نرسیدم که اصلاً در انتخابات شرکت کنم یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی‌ها گفته‌اند که صحبت شما علیه نظارت رهبری بر حسن اجرای سیاست های کلی موجب رد صلاحیت شما می شود افزود: آقای جبرائیلی اشتباه می‌کند.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: