کد خبر: ۸۳۱۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۱
سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا در بوشهر یک سوپرایز ویژه دارد و آن هم استفاده از یک بازیکن ایرانی در کنار علیپور به جای جونیور است.
سورپرایز ویژه پرسپولیس برای بازی فردا مشخص شدبه گزارش خبرداغ ،  سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا در بوشهر یک سوپرایز ویژه دارد و آن هم استفاده از یک بازیکن ایرانی در کنار علیپور  به جای جونیور است. بر همین اساس مشاوره های کادر ایرانی بالاخره کار ساز شد و در تمرینات اخیر پرسپولیس کالدرون در بین نفرات تیمش به دنبال این بوده که کدام بازیکن را در کنار علی علیپور در خط حمله قرار دهد تا بلکه مشکل گلزنی تیم خود را حل کند.

 

 نفراتی چون مهدی ترابی، فرشاد احمدزاده و وحید امیری از جمله نفراتی بوده‌اند که کالدرون به تناوب از آنها در خط حمله تیمش استفاده کرده و یکی از این نفرات در بوشهر به‌عنوان زوج علیپور به میدان خواهد رفت. گفته می شود کریم باقری فردی بوده که در این باره با کالدرون در چند نوبت صحبت کرده و توانسته با کمک احتمالی پیروانی این مهم را محقق کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: