کد خبر: ۸۳۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
تعداد بازدید: ۱۳۱
سخنگوی وزارت خارجه قطر تاکید کرد که اختلافات در منطقه از طریق گفت‌وگو قابل حل است
اختلاف ایران و کشورهای منطقه از طریق گفت‌وگو قابل حل است

به گزارش خبرداغ به نقل از اسپوتنیک، «لؤلؤه الخاطر» سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به تنش‌ها در منطقه گفت: اختلاف میان ایران و برخی کشورهای عربی از طریق گفت‌وگو قابل حل است. اختلافات آن‌طور که برخی فکر می‌کنند، طایفه‌ای نیست. بلکه اختلاف‌نظر در مورد  نفود و تاثیر میان دو قطب مختلف در منطقه است. راه‌حل اختلافات در گفت‌وگو و و از طریق روش‌های دیپلماتیک است.

وی در ادامه افزود: حل مشکلات منطقه، اراده داخلی کشورهای منطقه را طلب می کند و باید  منافع جمعی کشورهای منطقه را در نظر گرفته شود. برای موفقیت باید تسویه حساب‌های بازیگران بین‌المللی از معادله خارج شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
اختلاف ایران و کشورهای منطقه از طریق گفت‌وگو قابل حل است ولی متاسفانه سران برخی کشورهای عربی نوکران آمریکا درمنطقه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
رفتار امروز برخی کشورهای منطقه را فراموش نمی‌کنیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: