کد خبر: ۸۳۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۵۵۱
شهردار منطقه یک، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان شهری با حضور در خانه رضا رویگری، از زحمات این هنرمند قدردانی کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، سیدحمید موسوی، شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهری این منطقه با رضا رویگری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که نقش کیان را در سریال «مختارنامه» ایفا کرده است، دیدار کردند.

 در این دیدار سیدحمید موسوی ضمن تقدیر و تجلیل از فعالیتهای ارزشمند هنری این هنرمند گفت: «کیان نماد عزت، غرور، ایثار و شجاعت ایرانیان است که با هنرمندی آقای رویگری بر عموم مردم تاثیر گذاشت و ماندگار شد.»
شهردار منطقه یک، رضا رویگری را شهروندی تاثیرگذار دانست که در طول عمر خود همیشه بر فرهنگ و هنر شهر تاثیرات بسیار مثبتی داشته است.

او صدای رویگری را خدادای دانست و گفت: «خلق اثر «ایران، ایران» در ابتدای انقلاب اسلامی، عزت بخش و ماندگار برای ایران و ایرانیان است و برای یک هنرمند به تنهایی می‌تواند آلبومی از افتخارات باشد.»

میزبانی آقای بازیگر و همسرش از مدیران شهر تهران/ عکس

میزبانی آقای بازیگر و همسرش از مدیران شهر تهران/ عکس

میزبانی آقای بازیگر و همسرش از مدیران شهر تهران/ عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: