کد خبر: ۸۳۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۹
شاعری در تذکری:
یک نماینده مجلس گفت: دریاچه خزر یک دریاچه بسته است و هرگونه دستکاری در یک سیستم بسته مانند خزر تبعات غیرقابل جبرانی خواهد داشت
برداشت آب از دریاچه خزر تاثیرات جبران‌ناپذیری خواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی محمد شاعری در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی(ع) عنوان کرد: روز گذشته سازمان حفاظت از محیط زیست نامه ای مبنی بر توافق بر سر انتقال آب خزر را به امضا رساند، در شرایطی که مردم نیاز به آرامش، سازندگی و پیشرفت دارند، چرا چنین تصمیمات غیرکارشناسی اتخاذ می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه دریاچه خزر یک دریاچه بسته است و هرگونه دستکاری در یک سیستم بسته مانند خزر تبعات غیرقابل جبرانی خواهد داشت، افزود: در صورت اجرای این پروژه آب خزر پسروی خواهد کرد و تاسیسات و صنایع شمال کشور در کنار صید و صیادی از بین خواهد رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: