کد خبر: ۸۲۹۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۱۸۶
نگهبان‌سلامی در نطق میان‌دستور:
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آنچه در این شرایط حساس ضروری به نظر می‌رسد تلاش و همت مضاعف برای ایجاد فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و وحدت و اتفاق نظر بین مسئولان برای کاهش مشکلات اقتصادی و آلام مردم است.
اتفاق نظر مسئولان برای کاهش مشکلات اقتصادی و آلام مردم ضروری استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود نگهبان‌سلامی امروز در نطق میان‌دستور خود گفت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون مورد هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان قرار داشته است و نظام سلطه و استکبار به ویژه آمریکا هر روز نقشه تازه‌ای برای فشار به مردم ایران طراحی کرده‌اند.

وی افزود: آنچه در این شرایط حساس ضروری به نظر می‌رسد تلاش و همت مضاعف برای ایجاد فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال و تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و وحدت و اتفاق نظر بین مسئولان برای کاهش مشکلات اقتصادی و آلام مردم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: