کد خبر: ۸۲۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۰
جنبش آزادی فلسطین هم حضور تیم ملی فوتبال عربستان برای بازی با تیم ملی این کشور در کرانه باختری را محکوم کرد.
حضور فوتبالی سعودی‌ها خنجر از پشت زدن به فلسطین استبه گزارش خبرداغ ، در جدیدترین مخالفت به حضور سعودی‌ها در خاک فلسطین اشغالی، جنبش آزادی فلسطین (حرکه الاحرار الفلسطینیه) با انتشار بیانیه‌ای، این اقدام آل سعود را ضربه زدن با خنجر از پشت به ملت فلسطین توصیف کرد.

 

این جریان عنوان کرد: این حضور به نفع رژیم اشغالگر و به نوعی برای سفید کردن چهره زشت این رژیم برای جهانیان است. ما شما را از تشویق این رژیم در تجاوز بر حق ملت فلسطین نهی می‌کنیم. این حضورها در قالب عادی سازی روابط که به مثابه خنجر از پشت زدن به ملت فلسطین است، ماندگار نخواهد بود.

 

پیش از این، دیگر گروه‌های مقاومت مثل حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی آزادی فلسطین مخالفت خود را با حضور سعودی‌ها در خاک این کشور با اجازه رژیم صهیونیستی اعلام کرده و به شدت این اقدام آل‌سعود را محکوم کرده بودند.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: