کد خبر: ۸۲۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
سرمربی تیم فوتبال امید استقلال گفت: بچه‌ها این احتیاج را داشتند که از نظر روحی و روانی بهتر شوند و انگیزه بیشتری پیدا کنند و هماهنگ‌تر شوند.
ساختار دفاعی استقلال مشکل دارد/ آبی‌پوشان به لحاظ روحی به این دو برد احتیاج داشتندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رضا حسن‌زاده، سرمربی تیم فوتبال امید استقلال، پس از تساوی این تیم در دربی امیدها گفت: دربی امیدها بازی خوبی بود و نتیجه عادلانه‌ای برای دو تیم رقم خورد. واقعا خوشحالم هر دو تیم فوتبال بسیار خوب و بازی به روزی را ارائه دادند، مخصوصا نیمه دوم. نیمه دوم دو تیم خیلی خوب بازی کردند و من دوست نداشتم بازی تمام شود و واقعا لذت بردم از این فوتبالی که امیدهای استقلال و پرسپولیس ارائه دادند. به هر حال فوتبال است و قشنگی آن به همین برد و باخت است و اینکه مساوی تمام می‌شود. خداراشکر شاهد مساوی با گل تمام شد و نه بدون گل.

 

وی افزود: نزدیک به 70 درصد بچه‌های ما شاید اولین بازی‌شان را در دربی انجام دادند و  تجربه دربی نداشتند. خیلی صحبت کردیم و حاشیه‌ها را کم کردیم از لحاظ روحی و روانی. بیست دقیقه اول بازی را از دست دادیم و به مراتب بازیکنان خودشان را پیدا کردند و بازی را به دست گرفتیم. ما همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم و بچه‌ها هم خوب بازی کردند و 80 درصد نیمه دوم بازی دست ما بود. بچه‌ها واقعا زحمت کشیدند و قبل از پنالتی باید دو، سه گل می‌زدیم و توپ‌های‌مان گل نشد و این از شانس بد ما بود.

 

وی درباره موضوع داوری عنوان کرد: داوری خوب بود. مشکلی در بحث داوری نداشتیم جز دو، سه مورد که خطا شد و داور ندید. مشکلی نبود و ما تشکر کردیم از آقای داور و کمک‌هایش و در این مدتی که 13 هفته گذشته داوری هم  خوب بوده و تنها مشکل ما زمان بازی‌هاست.

 

کاپیتان پیشین استقلال در ادامه پیرامون وضعیت این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: بالاخره دو بازی را  بردیم. بچه‌ها این احتیاج را داشتند که از  نظر روحی و روانی بهتر شوند و انگیزه بیشتری پیدا کنند و هماهنگ‌تر شوند. ما امیدواریم این دو برد باعث شود تیم روند رو به جلویش را پیدا کند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی ما در درجات بالاتری استقلال را ببینیم.

 

مدافع اسبق آبی‌پوشان پایتخت درباره وضعیت دفاعی این تیم گفت: در هر بازی گل خوردیم، یعنی در 7 بازی. صددرصد این ضعف استقلال است و به نظرم استراماچونی در  بحث دفاع خیلی باید کار کند هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی تا بتواند این ضعف را برطرف کند.

 

سرمربی امیدهای استقلال خاطرنشان کرد: من پیش از این گفته‌ام و باز هم می‌گویم استراماچونی نیاز به دستیار ایرانی دارد، مثل پرسپولیس که کریم باقری هست و کارها را انجام می‌دهد و کمک می‌کند و شرایط نگرانی استراماچونی در مورد مربی ایران باید درست شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: