کد خبر: ۸۲۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۰
محمد ایرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت عصر یکشنبه تاکید کرد، با توجه به اظهارات اخیر مسئولان سعودی، ایران نیز به میانجیگری کویت به منظور گردهم آوری و همزیستی کشورهای منطقه در آینده نزدیک امید دارد.
هفته ی آرام بی سابقه بین ایران وکشورهای عربی خلیج فارس

به گزارش خبرداغ ، محمد ایرانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت عصر یکشنبه تاکید کرد، با توجه به اظهارات اخیر مسئولان سعودی، ایران نیز به میانجیگری کویت به منظور گردهم آوری و همزیستی کشورهای منطقه در آینده نزدیک امید دارد.

وی در گفت و گو با ایرنا با اعلام این مطلب نسبت به دورنمای روابط ایران با کشورهای منطقه ابراز خوش بینی کرد و افزود،  نقش کویت در زمینه ایجاد مصالحه را همه می دانند و نزد همه کشورها از مقبولیت برخورداراست و آن را می پذیرند، زیرا که کویت همواره دارای راهبرد صلح طلبانه است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت تصریح کرد،  هفته گذشته شاهد بیشترین آرامش در روابط ایران با کشورهای منطقه در تمام زمینه ها بودیم و اظهارات رد و بدل شده میان همه طرف ها مثبت است.

در همین حال منابع مسئول در کویت نیز نسبت به اظهارات اخیر مسئولان ایرانی و عربستانی و تأکید آنان بر راه حل های سیاسی برای پایان دادن به بحران های منطقه ابراز خوش بینی و اعلام کرده اند که کویت با خرسندی و خوش بینی به فضای ایجاد شده و اظهارات هفته گذشته می نگرد.

آنان افزودند، کویت از ایفای هرگونه نقش مثبت که به سود ثبات و امنیت منطقه می باشد، البته با هماهنگی و همکاری کامل با برادران خود در شورای همکاری، درنگ نمی کند.  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: