کد خبر: ۸۲۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
وی مدعی شد: مطمئنم آنچه آن‌ها به دست می‌آوردند کمک زیادی به سعودی‌ها و تحلیل‌های ما در تایید اینکه ایران مسئول حمله به تاسیسات نفتی عربستان است خواهد کرد.
وزیر دفاع آمریکا بار دیگر به بیان اتهام‌های بی‌اساس علیه ایران در مورد حمله به آرامکو پرداخت

به گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت دفاع آمریکا، «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا در مورد حمله به آرامکو گفت: کارشناسان اطلاعاتی و فنی آمریکا برای شناسایی متهم حمله به عربستان  کمک می‌کنند. آنها کمک بزرگی به عربستان سعودی می‌کنند. این کارشناسان بسیار ماهر و خبره هستند.

وی مدعی شد: مطمئنم آنچه آن‌ها به دست می‌آوردند کمک زیادی به سعودی‌ها و تحلیل‌های ما در تایید اینکه ایران مسئول حمله به تاسیسات نفتی عربستان است خواهد کرد.

تاسیسات نفتی عربستان در روزهای گذشته مورد حمله واقع شد. علیرغم اینکه انصارالله مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است واشنگتن ایران را متهم این حمله دانست. اتهامی که از سوی مقام‌های ایرانی بارها رد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم دنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۳۴
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی در افغانستان و منطقه حمایت می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی از تروریسم بین المللی در سراسر جهان حمایت می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، روز پنجشنبه (18 مردادماه) اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در شهر 'ضحیان' در استان صعده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند که در جریان آن دستکم 55 کشته و 77 تن دیگر زخمی شدند.
ریاض طی سه سال و نیم گذشته درگیر جنگی خونین در یمن بوده و مردم این کشور را پیوسته با انواع تسلیحات کشنده و غیرمتعارف هدف بمباران قرار داده است.
غربی ها باید پاسخگوی کشتار کودکان یمنی باشند
قتل عام کودکان یمنی توسط نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی، تاکید کرد که کشورهای غربی باید برای این کشتار، به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
در حمله هوایی روز پنجشنبه نیروهای ائتلاف به شمال صعده در یمن، ده ها تن از سرنشینان یک اتوبوس کشته یا زخمی شدند که بیشتر سرنشینان آن کودک بودند.
نیروهای ائتلاف ( به سرکردگی ریاض ) صدها بار قوانین بین المللی را در جنگ یمن که تاکنون دهها هزار کشته بر جای گذاشته است، نقض کرده اند.
که کشورهای غربی باید به دلیل سکوت در برابر این گونه جنایات عربستان و متحدانش به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
دولت فرانسه نیز که همواره یکی از تامین کنندگان سلاح برای نیروهای ائتلاف ضد یمن بوده است، در این جنایت شریک است و باید مواخذه شود.
همزمان با ادامه کشتار غیر نظامیان یمنی توسط نیروهای سعودی، فشارهای بین المللی بر رئیس جمهوری فرانسه برای کاهش حمایت پاریس از عربستان و امارات متحده عربی افزایش یافته است.
آمریکا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
انگلیس جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
فرانسه جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
آلمان جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
ایتالیا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
عربستان سعودی و متحدانش در حاشیه خلیج فارس شامل امارات متحده عربی، از مدتها پیش حلقه محاصره بنادر و فرودگاه های یمن را تنگ تر کرده و محدودیت های شدیدی در زمینه انتقال غذا و دیگر کالاهای اساسی به یمن به وجود آورده اند.
جنگنده های عربستان روز پنجشنبه اتوبوس حامل کودکان در شهر ضحیان واقع در استان صعده یمن را هدف قرار دادند. در این حمله دستکم 55 تن کشته و 77 تن دیگر زخمی شدند.
ائتلاف متجاوزان به سرکردگی عربستان سعودی، جنایتی وحشیانه در این منطقه در بازاری در شهر ضحیان مرتکب شد که این حمله حدود ساعت هشت و پانزده دقیقه صبح روز پنجشنبه گذشته رخ داد.
در این جنایت، پنجاه و یک نفر شهید و هفتاد و شش نفر زخمی شدند. در این حمله از جمله چهار مربی آموزشی به اضافه راننده اتوبوس کشته و زخمی شدند. علاوه بر این پانزده جسد ناشناس وجود دارد که هنوز هویت آنها مشخص نشده است. این اتوبوس حامل دانش آموزان قرآنی بود که به سفری تفریحی از مدرسه خود در مسجد جامع الکبیر در ضحیان به صعده می رفتند تا قبور شهدا را زیارت کنند و در مسجد امام هادی (ع) نماز بگزارند. در این محل که این جنایت صورت گرفته است همانطور که می بینید یک بازار وجود دارد که شهادت و زخمی شدن شماری از مردم بیگناه را که به بازار آمده بودند به دنبال داشت.
ما از جامعه بین المللی و در صدر آنها شورای امنیت می خواهیم کمیته تحقیقات بین المللی را به صورت بی طرف و مستقل تشکیل دهند تا درباره این جنایت که کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی جلوی چشم جهانیان مرتکب آن شدند تحقیق کند. کشورهای ائتلاف سعودی بدون در نظر گرفتن قوانین و معاهدات بین المللی و با بی احترامی به آنها به این اقدام جنایتکارانه دست زدند و مدعی هستند که با رعایت حقوق بین المللی بشردوستانه و قوانین جنگی این اقدامات را انجام می دهند و کشتار ما را کشتاری مشروع و قانونی می دانند و ما شهروندان یمنی را شامل کودکان و زنان و کهنسالان را اهدافی نظامی به شمار می آورند.
کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی، قوانین و توافقنامه حقوق بشر و حقوق بین المللی بشردوستانه به ویژه توافقنامه حقوق بشر و توافقنامه حقوق کودکان را نقض می کنند و ما در وزارت حقوق بشر در جمهوری یمن از جامعه بین المللی می خواهیم این تجاوزگری علیه مردم یمن را متوقف کنند و به محاصره پایان دهند و عاملان این جنایات را در دادگاههای بین المللی محاکمه و مجازات کنند تا عبرتی برای همه کسانی باشد که تلاش می کنند حقوق غیرنظامیان را نقض کنند و مرتکب کشتار شوند مانند اقداماتی که در حال حاضر عربستان سعودی با تکیه بر پول خود انجام می دهد و دیگران را برای اینکه از جنایات آن حمایت کنند و بر آن سرپوش بگذارند بخرد.
همانطور که می بینید این قطعه ای از موشکی است که هواپیماهای سعودی از آن استفاده کردند و گودالی به قطر تقریبا چهار متر و به عمق سه متر ایجاد کرده است. این موشک "ام کی ای تی 2"، از همان مدل موشکی است که برای هدف قرار دادن سالن بزرگ صنعا که مراسم عزاداری در آن برگزار می شد مورد استفاده قرار گرفت. این موشک، ساخت آمریکا است و ما در اینجا و از این مکان از ملتهای جهان و مردم آمریکا و مردم اروپا می خواهیم برابر دولتمردان خود بایستند و از فروش سلاح به عربستان سعودی که از آن برای کشتار ما استفاده می کند جلوگیری کنند. ما در یمن کشته می شویم و کودکان ما با این موشکها و با پول عربستان سعودی که کشوری مسلمان است کشته می شوند و جهانیان بیکار و ساکت نشسته است. ما امروز از جهانیان می خواهیم این جنگ و این تجاوزگری را متوقف کنید. کشتار و ریختن خون مردم یمن دیگر کافی است. مردم یمن این جنایات را فراموش نخواهد کرد و عربستان سعودی نیز این را به خوبی می داند.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت انگلیس جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت فرانسه جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آلمان جنایتکارمی کشد.
عربستان جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت انگلیس جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت فرانسه جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آلمان جنایتکارمی کشد.
امارات جنایتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا جنایتکارمی کشد.
نیروهای آمریکایی درجنایت حمله به یمن دست دارند.
آمریکا جنایتکارهمچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا جنایتکار انواع سلاح های ممنوعه اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
اقدام آمریکا علیه یمنی ها جنایت جنگی است.
جنایت جنگی آمریکا دریمن شرم اوراست.
جنایات آمریکا دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
حملات هوایی عربستان سعودی دریمن جنایت جنگی است.
حملات تحت امرعربستان دریمن جنایات جنگی است.
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می کشد.
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می کشد.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکار دیگر با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار ازششم فروردین سال 94 بدون مجوز سازمان ملل، بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل و بدون مجوز دیگرسازمان های بین المللی اقدام به تجاوز نظامی به یمن کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمله متجاوزان سعودی علیه یمن جنایات جنگی است.
عربستان جنایتکار با بمباران ونسل کشی دریمن بزررگ ترین جنایات را انجام می دهد.
عربستان جننایتکار ازبمب های خوشه ای آمریکایی و انگلیسی درجنگ یمن استفاده کرده است.
چراغ سبز آمریکا به متجاوزان به یمن
حملات ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن و سکوت جامعه جهانی
عربستان و امارات با چراغ سبز آمریکا وارد این جنگ شده اند.
رزمنده ایرانی، توجیه ائتلاف (متجاوز) سعودی را در کشتار منطقه ضحیان در استان صعده یمن محکوم کرد؛ کشتاری که به کشته شدن دهها یمنی که بیشتر آنها کودک بودند منجر شد. ائتلاف متجاوز در توجیه این حمله اعلام کرد یک سکوی موشک را هدف حمله قرار داد.
چگونه سکوی موشک در یک بازار پرجمعیت و مَملو از ساکنان قرار دارد. سازمان ملل متحد و صلیب سرخ، کشورهای ائتلاف را مسئول این حمله دانستند؛ کشورهایی که از زمان آغاز تجاوز به طور عمد، غیرنظامیان را می کشند.
در چهارمین سال تجاوز ثابت شده است که ائتلاف به طور عمد غیرنظامیان در هر منطقه را هدف قرار می دهد .ائتلاف در حمله به ضحیان، اتوبوس مملو از کودکان را در منطقه ای هدف قرار داد که جبهه نبردی در آنجا وجود ندارد .
آیا آنها گمان کردند مدادهای دانش آموزان، موشک است؟ توجیه آنها به هیچ وجه منطقی نیست. این یک جنایت اسف بار است. مقامات سعودی به جنایت ضحیان در استان صعده اعتراف کردند. چون آنها به خوبی می دانند (ائتلاف) و شورای امنیت، و سازمان هایی همچون سازمان ملل متحد و دیگر نهادها دو روی یک سکه هستند. این مسئله باعث می شود ائتلاف به جنایت های خود ادامه دهد.
رزمنده ایرانی درباره اینکه ائتلاف متجاوز بی هدف، غیرنظامیان را هدف قرار می دهد گفت شکست و ناتوانی کامل ائتلاف در طول سال ها تجاوز در رسیدن به اهداف خود باعث شد این ائتلاف به غیرنظامیان حمله کند. کشورهای شرکت کننده در ائتلاف متجاوز از جمله ثروتمندترین کشورها هستند و پیشرفته ترین سلاح ها را دارند. آمریکا و انگلیس با در اختیار قرار دادن سلاح های پیشرفته در این تجاوز مشارکت کرده اند. همه آنها با فقیرترین کشور می جنگند و ادعا می کنند در حال نبرد با یک گروه هستند. اما با این حال به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند.
واشنگتن به نیروهای ائتلاف به فرماندهی عربستان برای هدف قرار دادن غیرنظامیان چراغ سبز نشان داد. همه می دانند که عربستان و امارات تا حد زیادی از آمریکا پیروی می کنند. واشنگتن همیشه برای رسیدن به پیروزی نظامی به کشتار غیرنظامیان روی می آورد. به نظر می آید آنچه روی می دهد یک طرح آمریکایی باشد که عربستان را به قتل غیرنظامیان وا می دارد.
تصمیم گیری های یکجانبه عربستان سعودی را بی اهمیت دانست و گفت عربستان و امارات جرات نمی کنند در این تجاوز شرکت کنند مگر آنکه واشنگتن چراغ سبز نشان دهد. عربستان اکنون مقدار زیادی از دارایی ها، اقتصاد و مرزهای خود را از دست داده است. عربستان از این جنگ سودی نمی برد و واشنگتن هم برای توقف آن هیچ چراغ سبزی نشان نمی دهد.
سازمان های جامعه مدنی در یمن باید این جنایت ها را ثبت کنند و آن را به سازمان های بین المللی همچون سازمان ملل متحد و صلیب سرخ اطلاع دهند. سازمان های حقوقی داخلی هم باید از سازمان های حقوق خارجی بخواهند تا به یمن بیایند و برای رسوا کردن جنایت های متجاوزان، تحقیق کنند.تا زمانیکه ملت ها ساکت باشند ریاض، ابوظبی و حامیان آنها به تجاوز و کشتار مردم یمن ادامه می دهد.
متجاوزان با محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن از طریق بستن گذرگاه های زمینی، دریایی و هوایی و بستن فرودگاه بین المللی صنعا و فرودگاه حدیده و تعز و بیشتر گذرگاه های مناطق شمالی باعث بحران بزرگ در بخش بهداشت شدند و با انتقال بانک مرکزی به عدن از سپتامبر سال 2016 و قطع حقوق به جنگ اقتصادی دامن زدند.
استفاده از سلاح هایی که از نظر بین المللی ممنوع است باعث ناهنجاری هایی در میان کودکان، سوء تغذیه، سقط جنین، زایمان زودرس و بیماری های متعدد شد و انتشار وبا هم جان چهار هزار یمنی را گرفت.
ما از سکوت جهانیان بسیار ناراضی هستیم و معتقدیم اگر علیه نایت ها و کشتار یمنی ها، حرکتی مردمی و بین المللی وجود داشت تجاوز در روزهای نخست پایان می یافت. وی همچنین از سانسور رسانه ای رویدادهای یمن و تحریف این رویدادها انتقاد کرد.
اگر سازمان ملل با متجاوزان هم تبانی نکرده باشد اما نقش آن در این جنگ بسیار منفی است. چون سازمان ملل و صلیب سرخ در یمن حضور دارند و جنایت ها و وضع انسانی را مشاهده می کنند. اما نه تنها اوضاع انسانی را بهبود نمی بخشند بلکه وضع بدتر هم می شود. علت سکوت جامعه جهانی این است که بسیاری از کشورها با فروش سلاح و باجگیری از عربستان در پرونده حقوق بشر از این تجاوز استفاده می کنند. اما مردم یمن قربانی این تجاوز هستند.
درخواست ایرانی ها برای توقف ارسال سلاح به عربستان و امارات
چرا غرب، تسلیحات عربستان را تحریم نمی کند.
غرب شریک جنایات عربستان است.
آنچه امروز درسوریه، لبنا، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات غرب است.
رزمنده ایرانی انگلیس را به ارسال سلاح به عربستان، امارات وبحرین متهم کرد
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ارسال سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوزسعودی وبمباران، قتل عام ونسل کشی در یمن متهم کرد.
دولت آمریکا که خود از بزرگترین تامین کنندگان سلاحهای ممنوعه به عربستان است.
آمریکا در3 سال گذاشته، 34 میلیارد دلار کمک نظامی دراختیارعربستان سعودی قرارداده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
دولت انگلیس که خود از بزرگترین تامین کنندگان سلاحهای ممنوعه به عربستان است.
سران وحشی رژیم سعودی با دستور حمله به یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
سیاست های بی شرمانه، نادرست وغلط عربستان جنایتکاردرمنطقه خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
رژیم جنایتکارآل سعود مسئول کشتارمردم یمن ومنطقه و پیدایش داعش درمنطقه است.
بن سلمان جنایتکارجنگی است.
بن سلمان به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آل سعود جنایتکارجنگی است.
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آمریکا ازتجاوز بن سلمان حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
آمریکا شریک جرم عربستان است.
رزمنده ایرانی فروش تسلیحات غربی به عربستان را محکوم کرد.
رزمنده ایرانی قرارداد تسلیحاتی عربستان و انگلیس برای خرید جنگندههای تایفون از انگلیس را ریختن بنزین در آتش بحران یمن دانست.
واکنش رزمنده ایرانی به قرارداد تسلیحاتی اخیر عربستان و انگلیس
انگلیس شریک جرم عربستان است.
آمریکا به همراه انگلیس با تامین سلاح و تجهیزات خشونت های ائتلاف بین المللی را در یمن تسهیل کرده و از این رو شریک جنایات جنگی عربستان به شمار می رود.
فرانسه همچنان به ائتلاف عربستان در جنگ یمن سلاح میدهد.
برخی از تسلیحات فرانسه در جنگ یمن داده میشود.
فرانسه همچنان به ائتلاف عربستان در جنگ یمن سلاح میدهد.
صادرات تسلیحاتی آلمان به عربستان در حالی ادامه دارد.
صادرات تسلیحاتی آلمان به امارات در حالی ادامه دارد.
فروش سلاح انگلیس به عربستان متوقف نشد.
فروش سلاح انگلیس به امارات متوقف نشد.
شرکت آلمانی فروش تسلیحات به اسرائیل و عربستان را متوقف نکرده است.
فرانسه صادرات سلاح به امارات و عربستان را متوقف نکرده است.
فرانسه همچنان به ائتلاف عربستان در جنگ یمن سلاح می دهد
کودکان یمن، قربانی جنایات آلسعود
جنون، انتقام و كودكان يمن
کودکان یمن، قربانی جنایات آلسعود
رژیم سفاک و جنایتکار سعودی دریمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
واشنگتن همدست ائتلاف سعودی در جنایت اخیر یمن است.
شرکت های کشورهای اروپایی فروش تسلیحات به اسرائیل، عربستان، امارات وبحرین را متوقف نکردند..
شرکت های غربی ازداعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه، عراق، افغانستان ومنطقه حمایت می کنند.



جنایت در حق مردم یمن با چراغ سبز آمریکا صورت مي گيرد

رزمنده ایرانی گفت:«جنایت ها و کشتار در حق مردم یمن با چراغ سبز آمریکا ادامه می یابد».
جنایت ها و کشتار در حق مردم یمن به دست متجاوزان با چراغ سبز آمریکا ادامه دارد
«متجاوزان هربار که در میدان نبرد شکست می خورند برای اعمال فشار و تحریک احساسات یمنی ها،به کشتار غیر نظامیان روی می آورند و گمان می کنند با این جنایت ها اجازه خواهیم داد عربستان سعودی بر یمن تسلط یابد».
این جنایت یک هفته پس از عملیات ناکام متجاوزان در ساحل غربی و با هدف جبران شکست های اخیر در دیگر جبهه ها و همچنین هدف قرارگرفتن شهرک های اقتصادی و نظامی متجاوزان ، خسارت های مادی،خروج سرمایه گذاران، ناامنی و شکست سامانه دفاع ضد موشکی پاتریوت متعلق به آنان انجام شد.
حمله به اتوبوس حامل دانش آموزان در صعده یک جنایت تمام عیار بود که سخنگوی ائتلاف متجاوزان هم به آن اعتراف کرد و همچنین صلیب سرخ جهانی آن را مورد تایید قرار داد.
از جامعه بین الملل و سازمان های جهانی هیچ انتظاری نداریم.
هر چقدر تجاوز به طول بینجامد سلاح های خود را به روز خواهیم کرد زیرا می دانیم که در محاصره هستیم و هیچکس نمی تواند ما را کمک کند بنابراین در سال نخست تجاوز سعودی - آمریکایی به خودمان اتکا کردیم و در سال دوم به ساخت سامانه موشکی در ارتش یمن از جمله «برکان 1» و « برکان 2» روی آوردیم و پس از آن موشک «بدر 2» را ساختیم و بعد از نیز پهپادی با برد 1500 کیلومتر ساختیم.
:«در روزهای آینده در بالاترین سطح دشمن را غافلگیر خواهیم کرد زیرا متجاوزان از لحاظ نظامی،اخلاقی و مالی رسوا شدند و هزینه های مادی فراوانی پرداخت کردند و ناتوانی ارتش های عربستان سعودی و امارات در نبرد با ارتش و کمیته های مردمی یمن به اثبات رسید به همین خاطر به آمریکا متوسل شدند تا ابزارهایش از جمله شبکه القاعده و گروه تروریستی داعش را به خدمت گیرد تا به نیابت از آنها با یمنی ها بجنگد.
عربستان برای فرار از شکست می خواهد دشمن خود را رقیبی در حد و اندازه های ایران معرفی کند و من به آنها می گویم اگر می خواهید با ایران بجنگید به سوریه بروید اما مسئولان سعودی آنچنان ترسو و ضعیف هستند که قدرت رویارویی با ایران را ندارند.
کشورهای غربی با سلاح و سکوت در جنگ یمن شریک جرم جنایات وحشیانه عربستان ومتحدانش درجنگ یمن هستند.
ایران هرگز سیاست های خود را در منطقه با تحریم ها و فشارهای آمریکا جنایتکار تغییر نخواهد داد.
ایران هرگز درباره برنامه موشکی خود مذاکره نخواهد کرد چرا که موشک های ما هیچ کسی ربطی به آمریکا ومتحدانش ندارد.
که عربستان جنایتکار سیاست جنایت آمیزی را در یمن رهبری می کند که کشورهای غربی جنایتکار نیز با سلاح و سکوت خود شریک آن هستند.
جنایت جنگی امارات دریمن شرم آوراست.
آمریکا جنایتکار همچنان به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی درجنگ یمن سلاح می دهد.
حملات هوایی امارات دریمن جنایت جنگی است.
جنایات امارات دریمن برای جامعه جهانی شرم اوراست.
اقدام امارات جنایتکارعلیه یمنی ها جنایت جنگی است.
آمریکا جنایتکاربه همراه اروپا جنایتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارانواع سلاح های ممنوعه اختیار ائتلاف متجاوز عربی جنایتکاربه سرکردگی عربستان سعودی جنایتکارقرارداده است وهمچنان نیزادامه دارد.
و سازمان های بین المللی خیانتکارهم سکوت کرده اند؟
امارات جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکاردیگرشریک جرم جنایات وحشیانه سعودی ها درجنگ یمن است.
حملات تحت امر عربستان دریمن جنایات جنگی است.
عربستان جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های وموشک های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی می کشد.
امارات جنایتکارازششم فروردین سال 94 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های وموشک های ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی می کشد.


درپاسخ به سفیر امارات در واشنگتن سگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل سعود
درپاسخ به یوسف العتیبه»، سفیر امارات در واشنگتن سگ دست نشانده کاخ سفید
سازمان ملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
شورای حقوق بشرسازمان ملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
سازمان عفوبین الملل خیانتکاربرجنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی متجاوزان به یمن سرپوش می گذارد.
اقدام امارات جنایتکار به همراه عربستان جنایتکاردربمباران یمن با حمایت آمریکا جنایتکارشرم آوراست.
شرم آوراست که دولت وحشی امارات جنایتکار به همراه رژیم جنایتکارآل سعود با جمایت آمریکا جنایتکارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن را بمباران وقتل عام می کند.
آمریکا جنایتکارازمداخله گری وفروش تسلیحات، بمب، موشک وسلاح به حامیان اصلی تروریسم مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی دست بردارد.
کسی که ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و دیگرگروه های تروریستی را دارد باید تروریست ها را هدف قراردهد ونه اتوبوس حامل کودکان در بازار شهر ضحیان در استان صعده
باید ملت های نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت کشورهای عربی جنایتکارتحت امر رژیم جنایتکارآل سعود ونوکران آمریکا جنایتکارنگاه کنند و شرم کنند.
امارات جنایتکار با بمباران و نسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.




سیاست های نادرست، غلط و بی شرمانه آمریکایی ها جنایتکارسگ دست نشانده رژیم جنایتکارآل سعود!
سیاست بی شرمانه مدعیان حقوق بشردریمن
جنایات مدعیان حقوق بشر
مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم یمن/ مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتار نه تنها ساکت نشسته اند حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
قتل عام دانش آموزان یمنی توسط جنگنده های سعودی – آمریکایی جنایت جنگی است.
قتل عام دانش آموزان یمنی توسط حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایت علیه بشریت است.
حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی تحت امرآمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی به یمن را که به کشته شدن دهها کودک یمنی شرم آوراست.
و نقض آشکار حقوق بین الملل انسانی و از نظر قوانین جنگ به شمار میآید.
حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن را که به کشته شدن دهها کودک یمنی، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
سازمان های بین المللی خیانتکارچرا درمقابل تجاوز به یمن خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
سکوت مجامع بین المللی درمقابل قتل عام دانش آموزان یمنی تاسف باراست.
چرا سازمان های جهانی درمقابل حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به یمن را که به کشته شدن دهها کودک یمنی خاموش اند؟
سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترازقتل عام دانش آموزان یمنی شرم اوراست.
و این درحالی است که کشورهای عربی جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، مدعیان حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه عربستان وآمریکا وچند کشور دیگرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.


عربستان و اسرائیل با مشارکت انگلیس مردم را می کشند
کشتار مردم غیر نظامی در یمن و سرزمین های فلسطین توسط عربستان و اسرائیل با حمایت و سلاح های انگلیس صورت می گیرد و رسانه ها در برابر آن سکوت کرده اند.

رزمنده ایرانی : عربستان جنایتکاربزرگترین خطر در جهان است.
عربستان سعودی جنایتکار با حمایت وپشتیبانی آمریکا جنایتکاربزرگترین عامل خطر و تهدید در منطقه است.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است.
داعش یکی ازدستکاه های دولت عربستان است.
عربستان سعودی یکی ازحامیان اصلی مالی تروریسم بین المللی است.
عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.

کودک کشی سعودی جنایتکار با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
موج گسترده محکومیت جنایت عربستان درحمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات علیه بشریت شده اند.


جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
رژیم سعودی با نظارت آمریکا تاکنون جنایات های بی شماری در حق شهروندان در کشورهای مختلف به ویژه یمن مرتکب شده است که در حقیقت این جنایات سعودی ها با چراغ سبز آمریکا انجام می شود.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است
کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
رخ دادن جنگ های 33 روزه لبنان با اسرائیل، بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم صهیونیستی و حمله داعش به سوریه دقیقا مصادف با جام های جهانی گذشته، نشان از این است که قدرت های استکباری و متجاوز در پی آنند تا به دور از توجهات اذهان عمومی جهان، به جنایت های خود بپردازند و اهداف تجاوزکارانه خود را در برهه ای که توجه جامعه جهانی بر اتفاق مجذوب کننده جام جهانی معطوف است پیش ببرند.
در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
رخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
ر این سوی عالم هم یک جام جهانی برپاست و در سکوت کامل؛ تمام دنیای استکبار همه عِده و عُده اش را به میدان آورده و یک جبهه زر و زور و تزویر تشکیل داده و در تیم مقابلش یک ملت محروم و تحریم شده، مظلومانه ایستاده است.
ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بینالمللی است.
عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و همپیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.
تجاوز به یمن، تروریسم را گسترش میدهد
توسل به اقدامات نظامی علیه یمن که درگیر بحران داخلی و مقابله با تروریسم می باشد موجب پیچیده تر شدن اوضاع و گسترش دامنه بحران و از دست رفتن فرصتها برای حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات داخلی یمن خواهد شد.
خواستار توقف فوری حملات هوائی و همه اقدامات جنگی علیه کشور و مردم یمن شد.
به گسترش افراطی گری و تقویت تروریسم خاطرنشان ساخت این تجاوز نتیجه ای جز گسترش تروریسم و افراطی گری نخواهد داشت و نا امنی را به کل منطقه تسری خواهد داد.
عکس/ حملات هوایی عربستان به یمن
جنگنده های ارتش عربستان با حمایت 10 کشور هم پیمانش، اقدام به تجاوز تهوایی به یمن کرده است. هدف از این اقدام توقف پیش روی های شیعیان حوثی در این کشور اعلام شده است.
تصاویر حملات سعودیها به یمن
جنگنده های ارتش عربستان با حمایت ۱۰ کشور هم پیمانش، اقدام به تجاوز هوایی به یمن کرده است. هدف از این اقدام توقف پیش روی های شیعیان حوثی در این کشور اعلام شده است.
اکنون وقت آن فرارسیده است که دیوان بینالمللی کیفری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد، سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی در یمن هستند به پای میز محاکمه در این دیوان بینالمللی بکشاند.»



جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.


جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است.


جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است








لعنت برترامپ
لعنت برآل سعود
لعنت برعادل الجبیر
جنایات وحشیانه عربستان و آمریکا در یمن نشان از درماندگی آنهاست
آمریکا وعربستان سعودی در برابر رزمندگان یمنی کاملا درمانده اند واز عصبانیت به هر جنایت وحشیانه ای در این کشور دست می زنند.
آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمیتوانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند و بویژه بعد از تحمل شکست خفت بار در الحدیده یمن، وحشیانه به همه جا حمله میکنند و هیچ حرمتی را نگه نمیدارند،آنها به بیمارستانها، مدارس، بازارها، مراسم عروسی وحتی اتوبوس حامل کودکان حمله کرده ودهها کودک مظلوم وبیگناه را قطعه قطعه می کنندودر این میان سکوت سازمانها ومجامع بینالمللی در مقابل این فاجعه عظیم انسانی جای تاسف دارد.

چراغ سبز آمریکا به عربستان سعودی برای حمله به یمن
تجاوز سعودی ها به یمن با چراغ سبز آمریکا
مردم در ادامه شعار الله اکبر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر دادند.
سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی است
این در حالی است که نهادهای به ظاهر حقوق بشری و سازمان ملل در سکوت کامل نظاره گر جنایات عربستان سعودی هستند.
شمار قربانیان حملات عربستان سعودی به یمن تاکنون به هزاران نفر رسیده است.
در حالی که ارتش چندین کشور علیه مردم یمن حملات گسترده ای را انجام می دهند که گروه انصار الله یمن در مقابل این تجاوزات ایستادگی می کند.
در حالی نزدیک به چهار سال از تجاوز عربستان سعودی به یمن می گذرد که مردم مظلوم یمن در محاصره کامل قرار دارند.
آنچه که اکنون توسط رژیم سعودی و همپیمانانش در الحدیده یمن رخ می دهد، یک جنایت علیه بشریت است.
عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا و کشورهای عربی جنایت های بیشماری را علیه مردم مظلوم یمن مرتکب می شود.
عربستان با حمایت آمریکا مرتکب جنایت می شود
این تجاوز آشکار که منجر به شهادت هزاران انسان بیگناه شده، مغایر قوانین و مقررات بینالمللی است
ائتلاف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی در فضای الان که به شدت در حال کشتار مردم مسلمان و مقاوم یمن است تا شاید مقاومت سرافراز یمنی تسلیم شود و این درحالی است که وجدان های جهانی در خواب و سازمان های بین المللی هم همراه جانیان عالم است.
برخلاف آنچه که عربستان سعودی و متحدان و حامیانش یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکا ادعا میکنند، هیچ نظامی ایرانی در یمن برای مبارزه با مزدوران رژیم سعودی حضور ندارند و هیچگونه تسلیحات یا تجهیزات نظامی از ایران به یمن انتقال نیافته است و این مردم مظلوم خود یمن هستند که با تسلیحات و تجهیزاتی فرسوده و محدود اما با اراده ای الهی در حال دفاع از ارزش های اسلامی و مردمی یمن هستند.
حساسیت این حملات از آنجاست که اگر مزدوران سعودی در سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر مثل آمریکای غاصب، بتوانند حدیده یمن را دراختیار خود بگیرند بستر و فرصت متناسبی جهت برپایی دولتی موافق خود و درنتیجه مخالف انصار الله و شیعیان مظلوم یمن خواهند یافت.
سکوت سازمان های بین المللی در مقابل این جنایات قابل توجیه نیست
در تداوم این استراتژی و خوی استکباری، این بار نوبت به رژیم سعودی رسیده است تا درحالی که تمام توجهات اذهان مردم دنیا بر جام جهانی روسیه متمرکز شده است دست به حمله متجاوزانه علیه حدیده یمن بزند و نیروهای انصار الله را با چالشی جدی روبه رو کند.
کشتار روزانه مردم کشور یمن به دست عربستان سعودی همراه با متحدان و همپیمان هایش جنایت جنگی و نسل کشی است.
کشتار روزانه مردم یمن، جنایت جنگی و نسل کشی است
مردم مظلوم یمن بیش از پیش نیاز به حمایت از سوی دیگر کشورها دارند و در این بین تاکنون تنها ملت ایران پشتیبانی خود را از آنان اعلام کرده است.
مردم یمن در حال حاضر در تنگنای بسیار بدی قرار گرفتند اما با این حال کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر فریاد مظلومیت مردم آن را نمیشنوند بنابراین به راحتی قربانی حماقت آمریکا در منطقه شده اند.
در حال حاضر عربستان همانند گاو شیرده در اختیار آمریکا قرار گرفته تا با دادن پول های هنگفت مخارج آمریکاییان تامین و ثروت بیشماری به این کشور تزریق شود و این موضوع در دراز مدت به عنوان تهدیدی حتی برای خود عربستان خواهد بود.
با ایجاد جنگ در یمن توسط عربستان به رهبری آمریکا در حقیقت تمامی نگاه ها و توجه ها از اسرائیل غاصب دور شده تا این رژیم به راحتی دست به کشتار فلسطینیان بزند.
عربستان به همراه هم پیمانانش از جمله آمریکا دست به جنایات و نسل کشی های گسترده در یمن زده و به دور از هر گونه واهمه ای به کشتار مسلمانان می پردازد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل سکوت مرگبار مجامع بین المللی به ویژه کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر کشتار مردم مظلوم یمن به راحتی انجام می شود چرا که هیچ دادگاه عادلی این کشور را مورد محاکمه قرار نخواهد داد.
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد.
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد.
درپاسخ به نماینده وحشی رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل متحد
درپاسخ به رسانه های آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، فرانسوی
درپاسخ دیوان کیفری بین المللی خیانتکار
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به دبیرکل سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ به نماینده بی ادب آمریکا درسازمان ملل متحد خیانتکار
درپاسخ سازمان ملل عفو بین الملل خیانتکار
درپاسخ به مدعیان دروغین حقوق بشر خیانتکار
درپاسخ به مقامات انگلیس جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به مقامات فرانسه جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به کنگره آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به سنای آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به کاخ سفید ضد بشریت
درپاسخ مجلس نمایند گان آمریکا جنایتکار و خیانتکار
درپاسخ به ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت به اصطلاح رئیس جمهورآمریکا جنایتکار و خیانتکارضد علیه مظلومان، مسلمانان و کل بشریت!

1- دبیرکل بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت سازمان ملل متحد خیانتکار جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا را متوقف کند.

2- رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا را متوقف کند.

3- رئیس بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت شورای حقوق بشرسازمان ملل متحد خیانتکار جنایات وحشیانه ائتلاف آمریکا را متوقف کند.

4 - که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند.

5 - که ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا همچنان در سوریه علیه افراد غیر نظامی دست به جنایت میزند.

6 - وزارت خارجه سوریه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس شورای امنیت درباره تداوم جنایات ائتلاف آمریکا در سوریه تاکنون بیش ازهزاران نامه فرستاد.

7 - که ائتلاف آمریکا به جنایت و تجاوز به حاکمیت ارضی سوریه و افراد غیر نظامی بی گناه ادامه می دهد.

8 - که برای توقف جنایات وحشیانه و نقض حقوق بین الملل و بشر توسط ائتلاف آمریکا اقدامات فوری را اتخاذ کند.

9 - آمریکا و کشورهای عضو «ائتلاف بین المللی ضد داعش» را به دلیل کشتار غیر نظامیان سوریه و بمباران زیر ساختهای این کشور مجازات کند.

10 - که ائتلاف آمریکایی به بهانه مبارزه با تروریسم، علیه غیرنظامیان سوری مرتکب جنایت می شود و بیمارستان ها، مدارس، پلها و سدها را هدف قرار می دهد.

11 - که ائتلاف بین المللی ضد داعش با کسانی که علیه تروریسم می جنگند، هدف قرار می دهد.

12 - نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه را ندارند.

13 - تنها نیروهای خارجی که به دعوت دمشق وارد سوریه شدهاند میتوانند در این کشور بمانند و نیروهای آمریکا هیچ حقی برای ادامه حضور در سوریه ندارند.

14 - که نیروهای نظامی کشورهای خارجی باید از سوریه خارج شوند و تنها نیروهای نظامی که مجاز به ادامه حضور در سوریه هستند، نیروهای کشورهایی خواهند بود که به دعوت دولت سوریه وارد این کشور شدهاند.

15 - ومجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟

16- و این درحالی است که مدعیان حقوق بشرجنایتکار، آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی جنایتکارتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی ائتلاف آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟

- حضورایران درسوریه ربطی به آمریکا ندارد17.
18 - حضورایران درسوریه ربطی به اسرائیل ندارد.
19 - حضور ایران در سوریه مسالهای است که به توافق میان تهران و دمشق مربوط است و این مساله ارتباطی به آمریکا واسرائیل ندارند.
20 - نیروهای آمریکایی بدون بدون اجازه دمشق درسوریه حضور دارند.
21 - حضور آمریکا در سوریه ربطی به مبارزه با داعش ندارد.
22 - حضور نظامی آمریکا درسوریه غیرقانونی است.
23 - نیروهای آمریکایی بدون مجوزسازمان ملل متحد درسوریه حضوردارند.
24 - نیروهای آمریکایی بدون مجوزسازمان ملل متحد درسوریه حضوردارند.
25 - نیروهای آمریکایی بدون مجوزسازمان های بین المللی درسوریه حضوردارند.
26 - ائتلاف آمریکایی درسوریه غیرقانونی است.
27 - بدون اجازه دمشق حضور نیروهای خارجی و به ویژه 28 - نیروهای آمریکایی درسوریه نقض قوانین بین المللی است.
29 - هیچ کس نمی تواند بدون موافقت دمشق درسوریه پایگاه نظامی ایجاد کند.
30 - دبیرکل سازمان ملل شریک جنایت ائتلاف متجاوز آمریکایی است.
31 - رئیس شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایت ائتلاف متجاوز آمریکایی است.
32 - رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایت ائتلاف متجاوز آمریکایی است.
33 - سازمان عفوبین الملل شریک جنایت ائتلاف متجاوز آمریکایی است.
34 - حملات جنگنده های ائتلاف آمریکایی علیه غیرنظامیان سوری جنایت جنگی است.
35 - حملات جنگنده های ائتلاف آمریکایی علیه غیرنظامیان سوری جنایت علیه بشریت است.
36 - ائتلاف آمریکایی مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت درسوریه شده است.
37 - ائتلاف آمریکایی هیچ فرقی با داعش ندارد.
38 - ائتلاف آمریکایی فرقی با گروه های تروریستی ندارد.
39 - ائتلاف آمریکایی ازتروریست ها درسوریه حمایت نظامی می کند.
40 - ائتلاف آمریکایی همدست داعش است.
41 - ائتلاف آمریکایی درسوریه وعراق با داعش همکاری می کند.
ائتلاف آمریکایی شریک جنایت های تروریست ها درسوریه است.
42 - ائتلاف آمریکایی با بمباران، قتل عام ونسل کشی درسوریه بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد.
43 - ائتلاف آمریکایی بدون مجوز سازمان ملل، بدون مجوز شورای امنیت و بدون مجوزدیگرسازمان های بین المللی درسوریه حضوردارند.
44 - ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با داعش است چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه وعراق حمله هوایی می کند.
45 - داعش وائتلاف آمریکایی یکی هستند.
46 - ذائتلاف آمریکایی ثابت کرد که حامی داعش است.
47 - ائتلاف آمریکایی هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
48 - دربرابراشغالگری ائتلاف آمریکایی سکوت نمی کنیم.
49 - برای اثبات کمک ائتلاف آمریکایی به داعش اسناد زیادی وجود دارد.
50 - سازمان ملل ازتجاوز ائتلاف آمریکایی حمایت می کند.
51 - شورای امنیت سازمان ملل ازتجاوز ائتلاف آمریکایی حمایت می کند.
52 - شورای حقوق بشرسازمان ملل ازتجاوز ائتلاف آمریکایی حمایت می کند.
53 - مدعیان دروغین حقوق بشر ازتجاوز ائتلاف آمریکایی حمایت می کنند.
54 - سازمان های به اصطلاح بین المللی ازتجاوز ائتلاف آمریکایی حمایت می کنند.
55 - مردم دنیا جنایات وحشیانه وحشی گری ائتلاف آمریکایی را فراموش نمی کنند.
56 - چرا کسی تجاوز ائتلاف آمریکایی به سوریه وعراق را محکوم نکرد؟
57 - ائتلاف آمریکایی داعش را مدیریت می کند.
58 - ائتلاف آمریکایی مانند رژیم صهیونیستی هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
59 - ائتلاف آمریکایی مانند رژیم سعودی هیچگاه به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
60 - ارتباط ائتلاف آمریکایی با داعش آشکاراست.
61 - حمایت ائتلاف آمریکایی ازداعش ادامه دارد.
62 - سوریه بهشت ائتلاف آمریکایی است.
63 - عراق بهشت ائتلاف آمریکایی است.
64 - ائتلاف آمریکایی داعش را وارد سوریه وعراق کرده است.
65 - ائتلاف آمریکایی داعش را نابود نمی کند، پرورش می دهد.
66 - آنچه امروز درسوریه وعراق دیده می شود ومنعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری ائتلاف آمریکایی است.
67 - ائتلاف آمریکایی جنایتکارجنگی است وباید محاکمه شود.
68- ائتلاف آمریکایی مراکزغیرنظامی سوریه را هدف قرارمی دهد ونه تروریسم
69 - چرا ائتلاف آمریکایی کاری به القاعده، داعش، جبهه النصره و دیگرگروه های تروریستی ندارد؟
70 - ائتلاف آمریکایی به بهانه های مبارزه تروریسم وتروریست های داعش، غیرنظامی سوریه را هدف قرارمی دهد.
71 - حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی نشان دهنده حمایت ازتروریست های داعش است.
72 - ائتلاف آمریکایی به درخواست داعش به سوریه وعراق اعزام شدند.
73 - شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار تاکنون به مسئولیتش برای محاکمه ائتلاف آمریکایی عمل نمی کند.
74 - جامعه بین الملل درسوریه شکست خورده است.
75 - ائتلاف آمریکایی اگر به اصطلاح قصد مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارد باید به سراغ رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی برود.
76 - ائتلاف آمریکایی مقصراصلی طولانی شدن جنگ درسوریه وعراق است.
77 - ائتلاف آمریکایی مرتکب جنایت جنگی درسوریه وعراق شده است.
78 - حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به دیرالزورعمدی وبا هماهنگی داعش بود.
79 - برخی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درپی نجات تروریست های داعش و دیگرگروه های تروریستی درسوریه هستند.
80 - ائتلاف آمریکایی درمدت 4 سال است به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده وداعش سرمی دهند.
81 - ائتلاف آمریکایی مدعی مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش است ولی درحقیقت ازتروریسم، القاعده وداعش همه جانبه کمک وحمایت می کند.
82 - ائتلاف آمریکایی فقط امنیت تروریسم، القاعده و تروریست های داعش را تامین می کند.
83 - ادعای فرمانده تروریست های سوریه: ائتلاف آمریکایی به ما سلاح می دهد.
84 - ائتلاف آمریکایی ازداعش حمایت می کند.
85 - حمایت ائتلاف آمریکایی ازتکفیریی ها صدای عفوبین الملل را درآورد.
86 - قدرت گرفتن داعش درسوریه وعراق با کمک وحمایت همه جانبه ائتلاف آمریکایی.
87 - دوستان ائتلاف آمریکایی حامی داعش هستند.
88 - ائتلاف آمریکایی بسیارخطرناک ترازداعش است.
89 - ائتلاف آمریکایی ازتکفیری ها بدتراست.
90 - ائتلاف آمریکایی با داعش مهربان است.
91 - ائتلاف آمریکایی به علت جنایات جنگی درسوریه وعراق باید محاکمه شود.
92 - سازمان ملل ازکمک وحمایت همه جانبه ائتلاف آمریکایی به داعش آگاه است.
93 - شورای امنیت سازمان ملل ازکمک وحمایت همه جانبه ائتلاف آمریکایی به داعش آگاه است.
94 - ائتلاف آمریکایی متهم به حمایت ازداعش درسوریه وعراق است.
95 - چرا ائتلاف آمریکایی به سوریه حمله کرد؟
96 - ائتلاف آمریکایی روی اسرائیل را سفید کرده است.
97 - ائتلاف آمریکایی با بمباران وحشیانه مردم سوریه وعراق روی اسرائیل را سفید کرد.
98 - ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که با داعش مبارزه نمی کند.
99 - دست داعش و ائتلاف آمریکایی دریک کاسه است.
100 - ائتلاف آمریکایی قوانین بین المللی را زیرپا گذاشته است.
101 - تروریست ها روزانه ازائتلاف آمریکایی سلاح دریافت می کنند.
102 - ائتلاف آمریکایی به تروریست های داعش درسوریه وعراق سلاح می دهد.
103 - ائتلاف آمریکایی ثابت کرد که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده و داعش نیست وفقط به دنبال منافع خودش درسوریه وعراق است.
104 - ائتلاف آمریکایی نیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
105 - ائتلاف آمریکایی نیروی هوایی داعش شده است.
106 - ائتلاف آمریکایی درحال کمک به داعش است.
107 - واقعا خندهدار است آمریکایی که مرتب در منطقه جنایت میکند و دستان آلودهاش برای همگان آشکار شده تصمیم گرفته باشد با داعشی که خود به وجود آورده مبارزه جدی بکند. سادهاندیشی است آن کس که امروز این ادعای آمریکاییها را بپذیرد. حتی ساکنان دارالمجانین هم از ژست ضدتروریستی اخیر آمریکا خندهشان میگیرد!
108 - اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
109 - اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های ائتلاف آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
110 – ائتلاف بین المللی جنایتکار مدعی مبارزه با تروریسم چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه وعراق حمله می کند.
111 - ائتلاف بین المللی جنایتکار مدعی مبارزه با داعش چرا به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه سوریه وعراق حمله می کند.
112 - ائتلاف بین المللی جنایتکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکار بیش از200 میلیارد دلار به سوریه وعراق خسارت زده است و همچنان نیزادامه می دهد.
113 – چرا سازمان های بین المللی خیانتکاردراین زمینه سکوت کرده اند.
114 – کسی که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد باید تروریست های را هدف قراردهد و نه نظامیان سوری را.
115 - کسی که ادعای مبارزه با داعش را دارد باید تروریست های داعش را هدف قراردهد و نه غیرظامیان سوری را.
116 - کسی که ادعای مبارزه با داعش را دارد باید تروریست های داعش را هدف قراردهد و نه غیرنظامیان عراقی را.
117 – اکنون وقت آن فرار رسیده است که دیوان بین المللی کفیری که صلاحیت قصایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی درسوریه، عراق، یمن ومنطقه هستند به پای مبزمحاکمه دراین دیوان بین المللی بکشاند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
کشورهایی جنایتکار که در مورد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر می کنند، همان کشورهایی جنایتکار هستند که میلیاردها دلارانواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی جنایتکار به سرکردگی عربستان جنایتکارقرار داده است.
غربی ها جنایتکارهیچ مدرکی دال بر نقض قطعنامه شورای امنیت از طرف ایران ندارند..
آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل همچنان به ائتلاف عربستان جنایتکاردرجنگ یمن سلاح می دهند.
دولتمردان آمریکایی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
نیروهای آمریکایی به جان و مال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن حمله می کنند.
دولتمردان انگلیسی با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
نیروهای انگلیسی به جان و مال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، عراق، لیبی، سوریه و یمن حمله می کنند.
این درحالی است که مردم افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قتل عام می شوند.
چرا رژیم صهیونیستی در مورد تسلیحات هسته ای خود مذاکره نمی کند؟
آمریکا جنایتکارنخستین کشوری بود که به صدام سلاح شیمیایی داد.
آمریکا جنایتکارنمی تواند با زبان تهدید و تحریم با ملت ایران سخن بگوید.
آمریکا جنایتکار که به صدام سلاح شیمیایی می داد حق ندارد درباره موشکی و تسلیحات ما حرف بزند.
آمریکایی ها جنایتکار حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند.
واشنگتن صلاحیت سخن گفتن ازحقوق بشر را ندارد.
آمریکا جنایتکار درمساله حقوق بشر مجرم است، نه مدعی!
آمریکا جنایتکار قطعنامه شورای امنیت نقض کرده است به داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.
که آمریکا جنایتکار قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده است به تروریست های داعش درسوریه آموزش نظامی می دهد.
آمریکا جنایتکارقطعنامه شورای امنیت را نقض کرده است به تروریست ها درسوریه سلاح می دهد.
که واشنگتن قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده است ازتروریست ها درسوریه حمایت می کند.
5 کشته و 17 زخمی در حمله ائتلاف آمریکایی به جنوب دیرالزور سوریه.
ائتلاف آمریکایی با کشتن سوری، قوانین بین المللی را نقض می کند.
ائتلاف آمریکایی با حمله به غیرنظامیان سوری و کشتن زنان و کودکان سوری، قوانین حقوق بشربین المللی را نقض می کند.
ائتلاف آمریکایی دردیرالزور سوریه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
حملات آمریکا علیه غیرنظامیان درسوریه افزایش یافته است.
آمریکا با بمب فسفری سوریه را بمباران می کند.
که آمریکا ازبمب فسفری برای هدف قرار دادن غیرنظامیان درسوریه استفاده می کند.
آموزش عناصر داعش در پایگاه های نظامی آمریکایی نزدیک مرز سوریه.
متاسفانه ازسال 2011 تاکنون کسی به داد مظلوم، بی دفاع و بی گناه نمی رسد.
جنگنده های آمریکایی با بمب های خوشه ای مناطق غیرنظامی سوریه را بمباران کردند.
حضور4 هزار نیروهای آمریکایی درسوریه خلاف قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکا حق ادامه حضور درسوریه را ندارند تنها نیروهای خارجی که به دعوت سوریه آمده اند می توانند بمانند.
جنگنده های آمریکایی بار دیگرغیرنظامیان را درسوریه به خاک و خون کشیدند.
تجاوز ائتلاف آمریکایی به سوریه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
جنگنده های ائتلاف آمریکایی شهروندان سوری را هدف قراردادند.
ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا روزپنجشنبه 26 مهر1397 به مناطق مسکونی دراستان دیرالزورسوریه حمله کرد.
حمله ائتلاف آمریکایی به مناطق مسکونی دردیرالزورسوریه.
که کاخ سفید قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده است انواع سلاح های ممنوعه اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
که کاخ سفید قطعنامه شورای امنیت را نقض کرده است همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
عربستان همراه با چند کشور دیگرغیرنظامیان یمنی را با بمب های ممنوعه ساخت آمریکا می کشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
درپاسخ به پنتاگون نجس وحشی، بی فرهنگ و بی شخصیت وزارت دفاع آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست رژیم کودک کس سعودی
درپاسخ به جان بولتون نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت مشاور امنیت ملی کاخ سفید سگ دست رژیم کودک کش سعودی
درپاسخ به مایک پامپئو نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت وزیر امور خارجه ایالات متحده سگ دست نشانده رژیم کودک سعودی

1 - حمایت آمریکا جنایتکارشماره یک ازائتلاف سعودی حمایت ازتروریسم است.
2 - وزیر خارجه آمریکا حامی جنایات جنگی ائتلاف سعودی دریمن است.
3 - حملات ائتلاف سعودی دریمن جنایت جنگی و جنایتعلیه بشریت است.
4 - جنایات ائتلاف سعودی دریمن برای جامعه جهانی شرم آوراست.
5 - اقدام وزیر خارجه آمریکا جنایتکارشماره یک به همراه ائتلاف سعودی علیه یمنی ها جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت است.
6 - آمریکا جنایتکارشماره یک همچنان به ائتلاف سعودی درجنگ یمن سلاح می کند.
7 - آمریکا جنایتکارشماره یک انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است.
8 - جنایت جنگی آمریکا دریمن شرم آوراست.
9 - آمریکا شریک جرم جنایات ائتلاف سعودی درجنگ یمن است.
10 - حملات تحت امرعربستان با حمایت آمریکا دریمن جنایات جنگی است.
11- ائتلاف سعودی ازششم فروردین سال 1394 تاکنون غیرنظامیان یمنی را درسایه سکوت سازمان های بین المللی با بمب های ساخت آمریکا، اروپا و اسرائیل می کشد وهمچنان نیزادامه می دهد.
12 - وزیر خارجه آمریکا ازتجاوز ائتلاف سعودی حمایت می کند.
13 - کاخ سفید اگرنگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات
ائتلاف سعودی سکوت نمی کرد.
14 - سیاست بی شرمانه وزیر خارجه آمریکا دریمن شرم آوراست.
15 - دونالد ترامپ رئیس جمهوردولت آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک صهیونیستی دیگرنمی تواند برجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی عربستان ومتحدانش درمنطقه و یمن سرپوش بگذارد.
16 - آمریکا ازجنگ دریمن چه می خواهد؟
17 - آمریکا در یمن چه می کند؟
18 - آمریکا در یمن چه می خواهد؟
19 - آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
20 - پمپئو جنایتکارجنگی است.
21 - سعودی ها با پشتیبانی آمریکا جنایت می کنند.
22 - چه کسی القاعده را به وجود آورد؟ آمریکا!
23 - القاعده با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
24 - چه کسی داعش را به وجود آورد؟ آمریکا!
25 - داعش با هدایت آمریکا و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
26 - کاخ سفید عامل اصلی به وجود آمدن القاعده و داعش بود.
27 - القاعده منتسب به آمریکا وعربستان سعودی است و با مدیریت هدایت وپشتیبانی این دوکشود دست به اقدامات تروریستی می زند.
28 - داعش منتسب به آمریکا وعربستان سعودی است و با مدیریت هدایت وپشتیبانی این دوکشود دست به اقدامات تروریستی می زند.
29 - آمریکا به همراه عربستان ازتروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروهای تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان حمایت می کند.
30 - آمریکا به تروریست ها درجهان سلاح می دهد.
31 - عربستان به تروریست ها درجهان حقوق می دهد.
32 - آمریکا درخاورمیانه حامی تروریسم، القاعده، داعش و گروهای تروریستی است حضورآمریکا درخاورمیانه برای مبارزه با تروریست ها نیست واشنگتن دراین منطقه با تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی درارتباط است.
33 - کاخ سفید و ریاض القاعده، تکفیری ها و داعش را ایجاد کردند.
34 - آمریکا با کمک مالی عربستان تروریست های داعش درسوریه و اردن آموزش نظامی می دهد.
35 - عربستان تروریست ها را تسلیح می کند، عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده ازکشورهای اروپایی، تروریست ها را درمناطق مختلف خاورمیانه تسلیح و تجهیز می کند.
36 - آ مریکا ازسال 2011 تاکنون همراه با چند کشوردیگر تسلیحات داعش را تامین می کند.
37 - چه کسانی داعش را به وجود آوردند؟ آمریکا ومتحدانش!
38 - چه کسانی ازسال 2011 تاکنون ازداعش نفت می خرند؟ آمریکا، ترکیه، کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
39 - وهابیت ازسال 2001 تاکنون منبع اصلی تروریسم بین المللی درجهان است.
40 - داعش ازسال 2001 تاکنون نفت خود ازطریق ترکیه می فروشد.
41 - چرا غرب ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟ غرب همدست داعش است!
42 - آمریکا عناصرداعش را دراردن آموزش داده است.
43 - داعش ازسال 2001 تاکنون چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
44 - آمریکا ازسال 2011 تاکنون داعش را نابود نمی کند و یک داعش هم را نکشته است، پرورش می دهد.
45 - شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
46 - بحران درسوریه، عراق ومنطقه به علت دخالت های غرب ایجاد شد.
47 - آنچه امروز درمنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
48 - دولتمردان آمریکایی با دستورحمله به عراق، لیبی، سوریه و... مرتکب جنایات جنگی شده اند.
49 - آمریکا جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
50 - ارتباط آمریکا با تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک تکفیری جیش الظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، شورشیان سوری، تکفیری ها و دیگرگروهای تروریستی آشکاراست.
51 - آمریکا درباره کمک، حمایت و پشتیبانی به تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان باید توضیح دهد.

پمپئو: برای حفظ منافع آمریکا به حمایت از ائتلاف سعودی در یمن ادامه می‌دهیم!
وزیر خارجه آمریکا از تداوم حملات ائتلاف متجاوز سعودی در یمن حمایت کرده و گفته این مسئله به امنیت آمریکا مرتبط است! ائتلاف سعودی با همین حمایت‌های آمریکا 200 هزار غیرنظامی یمنی را قتل عام کرده است.

تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶

در حالی که ائتلاف سعودی در 50 ماه گذشته بیش از 200 هزار تن را در یمن به کام مرگ فرستاده اما نکته جالب این است که آمریکا حملات انقلابیون یمن به متجاوزان که برای دفاع از مردم یمن است را محکوم کرده و آن را مصداق «ناامنی» معرفی کرده است! به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در توجیه ادامه حمایت‌های کشورش از تجاوزات ائتلاف سعودی در یمن گفته: «موشک‌هایی که حوثی‌ها از یمن به سمت عربستان شلیک می‌کنند تهدیدی برای آمریکاست. هواپیماهایی که از فرودگاه ملک خالد در ریاض بلند می‌شوند و پرواز می‌کنند در معرض خطر هستند و آمریکا ملزم به حمایت از شهروندانش است. حمایتی که ما از عربستانی‌ها برای دفاع از خودشان در برابر این موشک‌های خطرناک به عمل می‌آوریم اقدامی در جهت منافع آمریکاست.» وی درباره قطعنامه کنگره درباره توقف حمایت نظامی از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در یمن و وتوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با کشاندن پای ایران به موضوع مدعی شد: «درباره جنگ یمن باید بگویم که ایران این جنگ را رهبری می‌کند. ما باید واضح به این مسئله بنگریم.» دفاعیات پمپئو از ائتلاف تحت رهبری ریاض در یمن در حالی صورت می‌گیرد که سنا گفته قصد دارد هفته جاری، وتوی ترامپ را به رأی بگذارد.
برنی سندرز نامزد دموکرات انتخابات 2020 ریاست‌جمهوری آمریکا و سناتور ارشد این کشور نیز در صفحه توییتر خود ضمن انتقاد از اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد «مایک پمپئو»، در قضیه جنگ یمن در حال فریب دادن مردم آمریکا است. این سناتور منتقد سیاست‌های دولت ترامپ ضمن تأکید بر نقش واشنگتن در جنایات سعودی‌ها در یمن، نوشت: «وزیر پمپئو باید گمراه کردن مردم آمریکا درباره جنگ یمن را متوقف کند». وی ادامه داد: «حقیقت این است که نقش ایران (در جنگ یمن) ناچیز است و تداوم حمایت آمریکا از این فاجعه تحت رهبری عربستان ، امنیت ملی ما را تضعیف می‌کند».
52 - نگران ما ازجنایات بی حساب و کتاب آمریکا ومتحدانش درمنطقه ویمن است.
53 - آمریکا ازخاورمیانه چه می خواهد؟
54 - آمریکا درخاورمیانه چه کند؟
55 - آمریکا ازسال 2001 تاکنون ثابت کرده است که به دنبال جنگ با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی نیست وفقط به دنبال منافع خودش درسراسرمنطقه خاورمیانه است.
56 - کشتار مسلمانان درمنطقه وجهان بی پاسخ نخواهد ماند.
57 - آمریکا عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درمنطقه است.
58 - آمریکا عامل اصلی جنگ درمنطقه است.
59 - آمریکا عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درمنطقه است.
60 - آمریکا مرتکب جنایت جنگی وجنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
61 - این درحالی است که مردم افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط آمریکا ومتحدانش قتل عام می شوند.
62 - سکوت مجامع بین المللی درمقابل کشتارمسلمانان منطقه تاسف باراست.
63 - سکوت مجامع بین المللی فاجعه بارترکشتارمسلمانان درمنطقه است.
64 - چرا سازمان های بین المللی درمقابل نسل کشی آمریکا ومتحدانش درمنطقه خاموش اند؟
65 - نیروهای آمریکایی ازسال 2001 تاکنون درسایه سکوت سازمان های بین المللی به جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، پاکستان، لیبی و منطقه حمله می کنند.
66 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست.
67 - بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
68 - آل سعود، عربستان را به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
69 - عربستان همراه با چند کشور دیگر با بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد.
70 - ادعای مبارزه با تروریسم از سوی آمریکا دروغ است.
71 - ادعای مبارزه با القاعده از سوی آمریکا دروغ است.
72 - ادعای مبارزه با طالبان از سوی آمریکا دروغ است.
73 - ادعای مبارزه با داعش از سوی آمریکا دروغ است.
74 - ادعای دفاع از حقوق بشراز سوی آمریکا دروغ است.
75 - ادعای مبارزه با مواد مخدر از سوی آمریکا دروغ است.
76 - آمریکا واروپا درتجارت مواد مخدرافغانستان نقش دارند.
77 - نیروهای آمریکایی بدون مجوز سازمان ملل درمنطقه حضوردارند.
78 - حضورنظامی آمریکا درمنطقه غیرقانونی است.
79 - بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد حضور نیروهای آمریکایی درمنطقه نقض قوانین المللی است.
80 - تنها عامل رسیدن داعش به منطقه، حمایت های آمریکا است.
81 - فاجعه کشتار بی رحمانه هزاران تن ازمردم افغانستان، پاکستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه توسط آمریکا ومتحدانش برای جامعه بین المللی شرم آوراست.
82 - مدعیان حقوق بشربه فجایع منطقه چراغ سبزنشان می دهند.
83 - مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارنه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنشان می دهند.
84 - جنایات مدعیان حقوق بشر، مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
85 - واین درحالی است که سازمان های بین المللی ازسال 2001 تاکنون اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا ومتحدانش نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
86 - هیچ کشوری درسایرآمریکا ومتحدانش به عدالت ورفاه نرسیده است.
87 - منبع تامین تسلیحات داعش کجاست؟
88 - منابع مالی داعش ازکجاست؟
89 - داعش پول وسلاح خود را چگونه تامین می کند؟
90 - تسلیحات جبهه النصره چگونه تامین می شود؟
91 - رفتارآمریکا ازسال 2001 تاکنون دراین زمینه شرم آوراست.
92 - دیگرهیچ کس به دولت آمریکا اعتماد نمی کند.
93 - آمریکا ازبزرگ ترین حامیان تروریسم، القاعده، گروهک تروریستی منافقین، طالبان، داعش، جبهه النصره و مخالفان سوری است.
94 - آمریکا به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی است.
95 - که دونالد ترامپ رئیس جمهورآمریکا سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی یا اصل مسئله را درک نمی کند، نمی فهمد دروغ می گوید یا ازاین موضوع بیزاطلاع است.
96 - آمریکا بعنوان بزرگترین نافقض حقوق بشرحق ندارد درباره حقوق بشرحرف بزند.
97 - دولت آمریکا و ارتش آمریکا، هردو تروریست هستند.
98 - نباید درقبال جنایات آمریکا سکوت کرد.
99 - آمریکا و اسرائیل می خواهند یک اسرائیل دیگردرمنطقه درست کنند.
100 - ومجامع حقوق بشری ازسال 2001 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
101 - آمریکا و متحدانش حامی تروریست ها درمنطقه ومسئول جنایت های آنان هستند.
102 - سازمان ملل ازکمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا و متحدانش به تروریسم، القاعده، طالبا، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
103 - شورای امنیت سازمان ملل ازکمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش به تروریسم، القاعده، طالبا، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
104 - شورای حقوق سازمان ملل ازکمک، حمایت وپشتیبانی آمریکا و متحدانش به تروریسم، القاعده، طالبا، گروهک تروریستی منافقین، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و دیگرگروه های تروریستی آگاه است.
105 - آمریکا نیروی هوایی داعش درسوریه وعراق است.
106 - آمریکا نیروی هوایی القاعده و داعش شده است.
107 - کاخ سفید حامی تروریسم است.
108 - واشنگتن درحال کمک به تروریسم است.
109 - داعش سلاح های آمریکایی، اروپایی و اسرائیلی دراختیاردارد.
110 - سلاح های داعش ازسال 2011 تاکنون درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان ساخت آمریکایی ها، اروپایی ها و صهیونیست ها است.
111 - آمریکا ومتحدانش و تروریست های داعش یک هدف را دنبال می کنند.
112 - آمریکا ازسال 2011 تاکنون با داعش همدست است.
113 - چرا رژیم صهیونیستی کودکان را می کشد؟
114 - چرا رژیم سعودی کودکان را می کشد؟
115 - چرا ائتلاف متجاوز سعودی کودکان را می کشد؟
116 - آمریکا درجنایت های سعودی ها، اماراتی ها، بحرینی ها و صهیونیست ها شریک است.
117 - دولت آمریکا شریک ریخته شدن خون یمنی ها، سوری ها، عراقی ها و مسلمانان است.
118 - درهرجای دنیا جنایتی رخ می کند دست آمریکا درکاراست.
119 - سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
120 - آل سعود ازدایره اسلام خارج است.
121 - ائتلاف ضد تروریسم ازسال 2014 تاکنون با تبلیغات دروغین هیچ کاری برای سوریه وعراق نکرده است.
122 - آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
123 - آمریکا بزرگترین کشورحامی تروریسم درجهان است.
224 - آمریکا تا مدت ها ازداعش می کرد.
125 - آمریکا، عربستان سعودی، امارات، بحرین و رژیم صهیونیستی عامل ایجاد ناامنی درمنطقه هستند.
126 - آمریکایی ها حق حضوردرمنطقه را ندارند.
127 - آمریکا ازسال 2001 تاکنون با جنگ افغانستان، عراق، لیبی ومنطقه تجارت می کند.
128 - صدام چگونه به سلاح شیمیایی دست یافت؟
129 - چه کسی به صدام شیمیایی داد؟
130 - آلمان که درجنگ به صدام بمب شیمیایی می داد.
131 - آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد.
132 - کمک های آلمان به ساخت کارخانه تسلیحات شیمیایی درعراق.
133 - آمریکا جنایت های خود را به جانه حقوق بشر و تروریسم انجام می دهد.
134 - آمریکا درحال انتقال داعش به افغانسان است.
135 - آمریکا داعش را به مرزهای افغانسان و پاکستان منتقل می کند. آمریکا داعش را به مرزهای افغانستان و پاکستان منتقل کرده است.
136 - آمریکایی ها به همراه کشورهای اروپایی ازسال 2001 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی سرمی دهند.
137 - سلاح تروریسم، القاعده، داعش و دیگرگروه های تروریستی درمنطقه چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا ومتحدانش درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
138 - سلاح طالبان درافغانستان چگونه تامین می شود؟ توسط آمریکا و کشورهای اروپایی با کمک مالی عربستان سعودی و امارات درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
139 - تروریست های خارجی ازسال 2011 تاکنون چگونه به سوریه منتقل می شود؟ توسط سران کشورهای اروپایی به سرکردگی آمریکا با هماهنگی، همدستی وهمکاری سران کشورترکیه و با دریافت رشوه و پول دلالی!
140 - اسرائیل به شورشیان سوری محرمانه سلاح می داد.
141 - کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی با تامین سلاح ائتلاف متجاوز سعودی شریک جنایات جنگی دریمن هستند.
142 - اعتراف اسرائیل به درمان تروریست ها.
143 - افغانستان ازسال 2001 تاکنون بهشت نیروهای آمریکا و ناتو بوده است.
144 - ناتو مانند آمریکا ازسال 2001 تاکنون درافغانستان یک تروریست و طالبان را هم نکشته است.
145 - آمریکا و ناتو ارسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان هستند.
146 - آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی جنگ درافغانستان هستند.
147 - آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم و طالبان درافغانستان هستند.
148 - تروریست های داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش هیچ راهی جز تسلیم شدن ندارند.
149 - آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدرافغانستان نقش دارند.
150 - آمریکا و اروپا ازسال 2001 تاکنون تروریسم را ازنابودی نجات می دهند.
151 - دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهورآمریکا سگ دست نشانده رژیم صهیونیستی در جایگاهی نیست که دیگران را تروریست بنامد.
152 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون از بزرگترین تروریست منطقه حمایت می‌کند و آن عربستان سعودی جنایتکارشماره یک است.
153 - آمریکا جنایتکارشماره یک از بزرگترین تروریست منطقه حمایت می‌کند و آن امارات جنایتکارشماره یک است.
154 - آمریکا جنایتکارشماره یک از بزرگترین تروریست منطقه حمایت می‌کند و آن اسرائیل جنایتکارشماره یک است.
155 - مداخله آمریکا در امور داخلی ایران برخلاف قانون بین الملل است.
156 - مداخله آمریکا در امور داخلی افغانستان برخلاف قانون بین الملل است.
157 - مداخله آمریکا در امور داخلی پاکستان برخلاف قانون بین الملل است.
158 - مداخله آمریکا در امور داخلی عراق برخلاف قانون بین الملل است.
159 - مداخله آمریکا در امور داخلی لیبی برخلاف قانون بین الملل است.
160 - مداخله آمریکا در امور داخلی سوریه برخلاف قانون بین الملل است.
161 - مداخله آمریکا در امور داخلی لبنان برخلاف قانون بین الملل است.
162 - مداخله آمریکا در امور داخلی یمن برخلاف قانون بین الملل است.
163 - مداخله آمریکا در امور داخلی ونزوئلا برخلاف قانون بین الملل است.
164 - مداخله آمریکا در امور داخلی سایرکشورهای برخلاف قانون بین الملل است
165 - مداخله آمریکا در منطقه خاورمیانه برخلاف قانون بین الملل است.
166 - آمریکا و متحدانش هزاران تن بمب بر افغانستان ریختند.
167 - آمریکا و متحدانش هزاران تن بمب برعراق ریختند.
168 - آمریکا و متحدانش هزاران تن بمب بر لیبی ریختند
169 - آمریکا، ناتو، عربستان سعودی و امارات متحده عربی هزاران تن بمب بر سوریه ریخته اند..
170 - عربستان و متحدانش هزاران تن بمب بر یمن ریختند.
171 - ائتلاف سعودی هزاران بار به یمن حمله کرده است.
172 - ائتلاف آمریکایی هزاران به سوریه وعراق حمله کرده است.
173 - دولت های تحریم کننده حامی تروریست هستند. دولت هایی که چنین تحریم را اعمال می کنند، خود تروریست پرور وحامی تروریست هستند.
174 - آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه برخی کشورهای منطقه تحت نظارت آمریکا ازآغاز بحران سوریه درسال 2011 ازتامین کنندگان اصلی تسلیحات تروریست ها بودند.
175 - ائتلاف متجاوزسعودی با کشتن کودک یمنی، قوانین المللی را نقض می کند.
176 - عربستان سعودی با حمله به غیرنظامیان یمنی و کشین زنان و کودکان یمنی، قوانین حقوق بشر بین المللی را نقض می کند.
177 - مزدور اجاره ای رژیم دیکتاتورآل سعود نمی تواند یمن را شکست بدهد.
178 - جامعه بین‌الملل باید رژیم کودک کش سعودی را تحریم کند.
179 - جامعه بین‌الملل باید رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم کند.
180 - نژادپرستی، نتیجه تروریست اسرائیل است.
181 - تمام نژادپرستی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت که امروز در فلسطین شاهد هستیم، محصول تروریست اسرائیل است.
182 - بهار عربی تنها یک شکست بود. پیشتر کشورهای عربی دارای ثبات بودند.
183 - یمن، سوریه و مصر را ببینید. این کشورها دچار جنگ، درگیری قومی و کشتار شده و دیکتاتوری‌ها نیز بازگشته است.
184 - حمله آمریکا به عراق و افغانستان در ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ مسبب اصلی آغاز بی ثباتی در خاورمیانه است. در سوریه، لیبی و یمن شاهد تراژدی انسانی هستیم و تمام جهان نیز تنها نظاره‌گر است.
185 - در منطقه‌ای که پیش از این دارای ثبات بود، بهار عربی رخ داد. حال دارای دولت‌های فروپاشیده و شاهد منطقه مین‌گذاری‌شده هستیم که برای بشریت فلاکت است. علت تمام این تراژدی‌ها وقایع فلسطین است.
186 - نفت ایران در جهان جایگزین ندارد
187 - شروط ۱۲گانه آمریکا جنایتکارشماره یک شرف ملت ایران را زیر پا می‌گذارد.
188 - امکان حذف ایران از بازار نفت غیرممکن است.
189 - تلاش آمریکا جنایتکارشماره یک برای سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ به جایی نمی‌رسد/ موشک‌های ایران قابل مذاکره نیست.
190 - موشک های ما هیچ ربطی به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ندارد.
191 - موشک های ایران هیچ ربطی به آمریکا جنایتکارشماره یک ندارد.
192 - نماینده دائم آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی درسازمان ملل متحد حق حرف زدن ازموشک های ما و ازتسلیحات ما را ندارد.
193 - آمریکایی که به صدام دیکتاتوردرجنگ تحمیلی هشت ساله انواع سلاح های ممنوعه، اسلحه و سلاح شیمیایی داد حق ندارد درباره موشک و تسلیحات ما حرف بزند.
194 - دیکتاتورها حق سخن گفتن درمجامع بین المللی را ندارند.
195 - دولت های دیکتاتوری درمجامع بین المللی حق سخن گفتن ندارند.
196 - موشک های مان را به خاطرتهدیدهای آمریکا ومتحدانس تقویت می کنیم.
197 - آمریکا باید نظامیان خود را از افغانستان خارج کند.
198 - چرا آمریکا قصد ندارد افغانستان را ترک کند.
199 - ناتو باید نظامیان خود را از افغانستان خارج کند.
200 - چرا ناتو قصد ندارد افغانستان را ترک کند.
201 - هم اكنون حدود 17 هزار نظامي ناتو از جمله 14 هزار نظامي تروريست آمريكايي در افغانستان حضور دارند.
202 - آمریکا قطعنامه 2231 را نقض می کنند.
203 - آمریکا باید به اعضای شورای امنیت توضیح دهد که چرا کشورشان قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض می کند و چرا تلاش دارد دیگر دولت ها را برای انجام همان کار وادار کند.
204 - آمریکا بی شرمانه اعضای سازمان ملل را تهدید می کند که یا قطعنامه 2231 را نقض کنند یا با تنبیه مواجه شوند.
205 - مشکلات ما با آمریکا جنایتکارشماره یک حل‌شدنی نیست.
206 - ما با آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 1332 تا کنون مشکل داریم.
207 - با ملت آمریکا دشمنی نداریم با استکبار مخالفیم
208 - ما با ملت آمریکا هم دشمنی نداریم ما با دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم.
209 - حضور سپاه در کنار عراق در جنگ علیه داعش.
210 - نیروی هوافضای سپاه از نخستین روز‌های جنگ عراق علیه داعش در کنار عراق قرار داشت.
211 - شیطنت های آمریکا بی پاسخ نمی ماند.
212 - آمریکا باید بداند که توطئه‌ها و شیطنت هایش علیه ملت بزرگ ایران بی پاسخ نمی‌ماند.
213 - جنایات آمریکا در خاورمیانه برای دوشیدن دولت های وابسته منطقه است.
214 - جنایات آمریکا در خاورمیانه وکشته شدن هزاران مسلمان بی گناه برای ترساندن و دوشیدن دولت های وابسته
215 - داعش مورد حمایت آمریکا ومتحدانش همچنان تهدید به‌ شمار می‌رود.
216 - مشکلات ما با آمریکا جنایتکارشماره یک حل‌شدنی نیست
217 - ما با آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 1332 تا کنون مشکل داریم.
218 - با ملت آمریکا دشمنی نداریم با استکبار مخالفیم
219 - ما با ملت آمریکا هم دشمنی نداریم ما با دولت آمریکا و استکبار مشکل داریم.
220 - اعتراف بی‌سابقه پنتاگون به کشتار غیر نظامیان در حملات آمریکا
جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
وزارت دفاع آمریکا در اقدامی بی سابقه با صدور بیانیه ای به کشته شدن ۱۲۰ غیرنظامی براثرحملات نظامی ایالات متحده در سال ۲۰۱۸ میلادی اذعان کرد.
پنتاگون اعلام کرد: این افراد در سال ۲۰۱۸ بر اثر حملات آمریکا در سوریه، عراق، افغانستان و سومالی کشته شدند. به گفته پنتاگون،۷۶ غیر نظامی در نتیجه عملیات نظامی آمریکایی ها در افغانستان، ۴۲ نفر در سوریه و عراق و دو نفر در سومالی کشته شدند.وزارت دفاع آمریکا همچنین ادعا کرد که حملات هوایی و زمینی ایالات متحده در لیبی و یمن در سال گذشته میلادی هیچ تلفاتی در بر نداشته است. از سویی وزارت دفاع آمریکا از تصمیم این کشور برای آزمایش دو موشک ما فوق صوت تا پایان سال ۲۰۱۹ خبر داد. وزارت دفاع آمریکاهمچنین از آزمایش یک فروند موشک قاره پیمای«مینوتمن ۳» با قابلیت حمل کلاهک هسته ای خبر داد. در این حال،پنتاگون درباره گسترش فعالیت چین در قطب شمال و تقویت حضور نظامی این کشوردر این منطقه هشدار داد.
در چنین شرایطی،دولت چین اقدام ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در خصوص تصمیم گیری برای خروج از معاهده تجارت تسلیحاتی سازمان ملل را غیرسازنده دانست. در تحولی دیگر، رئیس‌جمهوری آمریکا با امضای فرمانی خواستار تقویت نیروی انسانی این کشور در بخش سایبری شد.
221 - همه افرادي كه در توليد، نگهداري و استفاده از بمب اتمي دست دارند، به نوعي جنايتكار جنگي هستند و نه تنها شايسته تقدير نيستند بلكه بايد مواخذه شوند.
222 - در سال 1944 ميلادي نيز كه آمريكا با بمب اتمي به شهرهاي ژاپن حمله كرد، فقط اندكي از روحانيون كليساهاي انگليس با آن اقدام فاجعه بار مخالفت كردند.
223 - فروش ۶ میلیارد دلاری سلاح آمریکا به بحرین و امارات
14 ارديبهشت 1398 ساعت 10:51
وزارت خارجه آمریکا با فروش شش میلیارد دلار اسلحه به هم‌پیمانان عرب خود در منطقه خلیج فارس موافقت کرد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: وزارت خارجه پس از ابلاغ به کنگره، با فروش احتمالی سلاح به دو کشور عربی بحرین و امارات طی سه قرارداد جداگانه و به ارزش شش میلیارد دلار موافقت کرد.
آمریکا آوریل گذشته بخشی از قرارداد فروش سامانه دفاع موشکی تاد به عربستان را اجرایی کرد.بر اساس پیام وزارت خارجه آمریکا برای کنگره، بحرین می‌تواند سامانه‌های مختلف از جمله موشک‌های پاتریوت و تجهیزات وابسته به آن به ارزش حدود ۲.۴۸ میلیارد دلار را خریداری کند. قرارداد احتمالی بحرین شامل ۳۶ موشک پاتریوت ام آی ام ۱۰۴ جی ام ایی تی، نمونه پیشرفته با قابلیت سرنگون‌سازی پهپادها و موشک‌های کروز است.
همچنین این وزارت‌خانه اعلام کرد که با خرید سلاح‌های مختلف از سوی بحرین برای حمایت از جنگنده‌های آن به ارزش حدود ۷۵۰ میلیون دلار موافقت شده است. این قرارداد شامل ۳۲ موشک مدل ای آی ام ۹ ایکس و ۲۰ موشک ای جی ام ۸۴ و دو موشک ضد کشتی هاربون و ۱۰۰ بمب جی بی یو-۳۹ و خمپاره‌های با قطر کوچک و مهمات دیگر است.
همچنین وزارتخانه یاد شده به کنگره اعلام کرد که با خرید تسلیحاتی ۲.۷۳ میلیارد دلاری امارات موافقت کرده است و این قرارداد شامل موشک‌های پاتریوت و تجهیزات وابسته به آن است.
224 - جنگ عربستان در دو سال جان بیش از هزار نوزاد یمنی را گرفته است.
225 - آمریکا تاکنون 7967مورد تحریم در جهان اعمال کرده است.
آمریکا طبق اطلاعات موجود تاکنون حدود 7هزار و 967 مورد تحریم در سراسر جهان علیه افراد، سازمان ها و کشورهای مختلف اعمال کرده است.
226 - فروش تسلیحات آمریکایی به ناقضان حقوق بشر.
227 - فروش تسلیحات اروپایی به ناقضان حقوق بشر.
228 - فروش تسلیحات اسرائیلی به ناقضان حقوق بشر.
229 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش صهیونیستی برای حمله به نوارغزه، سوریه و یمن دستور داده است.
230 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش صهیونیستی برای حمله به فلسطینی ها دستور داده است.
231 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش سعودی برای حمله به یمنی ها دستور داده است.
232 - دولت آمریکا به رژیم کودک کش صهیونیستی برای حمله به سوری ها دستور داده است.
233 - هراسی از تحریم و تهدید نداریم.
234 - اوکراین تروریست های داعش را آموزش می دهد.
235 - اوکراین تروریست های داعش را برای عملیات تروریستی در روسیه و اروپا آموزش می دهد..
236 - دولت اوکراین گروه هایی از نیروهای داعش را با هدف انجام حملات تروریستی در روسیه و سایر کشورها آموزش می دهد.
237 - حاکمیت رژیم جعلي صهيونیستي را بر جولان نمی پذیریم
238 - به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهيونيستي بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهور آمریکا زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است.
239 - اعلام به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم اسرائیل بر بلندی های جولان توسط رئیس جمهور آمریکا زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی است، ما این تصمیم رئیس جمهور آمریکا و جنایات رژیم جعلی اسرائیل علیه مردم فلسطین را قبول نخواهیم کرد.
240 - پس از تصمیم ترامپ علیه مردم فلسطین باید بعضی از رهبران کشورهای اسلامی چشمان خود را باز کنند، زیرا چاپلوسی برخی رهبران کشورهای اسلامی در مقابل رئیس جمهور آمریکا بسیار نگران کننده است.
241 - رژیم جعلی اسرائیل این روزها به نقاط مختلف فلسطین حمله کرده بسیاری از مردم بی گناه فلسطین را شهید و مجروح کرده است .
242 - ما حملات متعدد اسرائیل به مردم فلسطین و سکوت مرگبار سازمان بین الملل را به شدت محکوم می کنیم.
243 - کشورهای اسلامی و شورای حقوق بشر سازمان ملل باید مسئله فلسطین را با جدیت پیگیری کنند.
244 - آمریکا، انگلیس، فرانسه، امارت، بحرین و اسرائیل دشمن اصلی مسلمانان جهان هستند.
245 - مسلمانان با اتحاد و همدلی می توانند اهداف دشمن را ناکام سازند. انگلیس اول اتحاد مسلمانان را برهم زد پس از آن توانست شبه قاره را اشغال کند.
246 - هرچند دشمنان مسلمانان خواستند وحدت مسلمانان را نابود کنند و پس از آن تروریست هایی مانند اسرائیل و داعش را به وجود بیاورند،
247 - اما هنوز هم فرصت باقی است و اگر کشورهای اسلامی متحد شوند کسی مانند رئیس جمهور آمریکا جرآت نخواهد کرد که به یک رهبر مسلمان توهین کند.
248 - تحریم های آمریکا علیه ایران ناقض قوانین بین‌المللی است.
249 - تهدید های آمریکا علیه ایران ناقض قوانین بین‌المللی است.
250 - هرکس عقل داشته باشد باآمریکا مذاکره نمی کند
251 - اگر هرکسی قدری عقل، شعور، فکر و تجربه، داشته باشد، متوجه می شود که نباید با آمریکا مذاکره کنیم.
252 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
253 - کشورهای غربی که ازتروریست های حمایت می کنند و دوست آنها هستند، چگونه ادعای مبارزه با آنها را دارند؟
254 - غربی ها چگونه می خواهد با دوستانشان بجنگند؟
255 - کشورهای غربی طوطی وار دروغ های خود را درباره عملیات ارتش سوریه تکرار می کنند.
256 - که غربی‌ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان یک منبع اطلاعاتی استفاده می کنند.
257 - دولت های این کشورهای غربی با تروریستها ارتباط دارند.
258 - افزایش ۵۰ برابری تولید مواد مخدر در افغانستان
259 - از زمان حضور آمریکایی ها در افغانستان تقریبا تولید مواد مخدر ۵۰ برابر رشد داشته است..
260 - قدرت گرفتن القاعده در یمن با کمک آمریکا و انگلیس.
261 - که دخالت آمریکا و انگلیس باعث قدرت گیری شبکه القاعده در یمن و تکرار سناریوی عراق شد.
262 - همانند عراق و سوریه ، یمن نیز شاهد تشکیل دولت کوچک القاعده است، در حالی که آمریکا و انگلیس در این کشورها دخالت مستقیم دارند.
263 - ایران توان موشکی خود را افزایش می‌دهد
264 - ایران برای مقابله با تهدید آمریکا توان موشکی خود را افزایش می‌دهد.
265 - ایران امروز دوشنبه اعلام کرد به افزایش توان دفاع موشکی خود برای مقابله با تهدید آمریکا ادامه می‌دهد.
266 - ما به افزایش این توانایی‌ها ادامه می‌دهیم.
267 - تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیر قانونی است.
268 - تحریم‌ها 5 برابر قبل برجام شده است.
269 - ایران برترین قدرت موشکی خاورمیانه است.
270 - آمریکا همچنان به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی در منطقه است.
271 - ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است
272 - آمریکا به دخالت در امور کشورهای عربی متهم شد!
273 - آمریکایی‌ها باید خلیج فارس را ترک کنند
274 - حضور آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس به پایان رسیده و باید منطقه را ترک کنند.
275 - ایران قدرت اصلی منطقه و خلیج فارس است، اما همواره از تسلط خود برای امنیت کشور‌های حاضر در این نقطه حساس جهان استفاده کرده است.
276 - آمریکا توانایی جنگ با ایران را ندارد.
277 - فشارهای آمریکا بر ایران نتیجه ای ندارد.
278 - فشارهای آمریکا بر ایران بی‌نتیجه است.
279 - ترامپ درباره ایران دروغ می‌گوید
280 - ترامپ درباره ایران دروغ می‌گوید؛ درباره برجام هم دروغ گفت.
281 - ترامپ با وجودی که ایران به توافق هسته‌ای پایبند بود، از این توافق خارج شد. وی از آن زمان تاکنون تلاش کرده است تا ایران را تحریک کند تا بهانه‌ای را برای جنگ با این کشور پیدا کند.
282 - او (ترامپ) به مردم آمریکا درباره خارج کردن کشور از جنگ‌ها دروغ گفت، درباره توافق هسته‌ای با ایران (برجام) دروغ گفت و اکنون نیز درباره ایران دروغ می‌گوید.
283 - ایران تسلیم تحریم‌های کاخ سفید نمی‌شود.
284 - مردم ایران تسلیم تحریم‌های کاخ سفید نمی‌شود.
285 - که تسلیم تحریم‌های آمریکا نمی‌شود.
286 - آمریکا می‌خواهد خواست خود را به منطقه تحمیل کند.
287 - تحریم های آمریکا علیه ملت ایران ، جنایت علیه بشریت است.
288 - اروپایی‌ها باید برای حفظ برجام هزینه بپردازند.
289 - تنها حمایت سیاسی در حفظ برجام کافی نیست.
290 - تنها حمایت سیاسی در حفظ برجام کافی نیست و اروپا باید اقدامات عملی خود را بی وقفه آغاز و قدری از دیوار بی اعتمادی را ترمیم کند.
291 - آمریکا در آستانه شکست و خروج از افغانستان است
292 - آمریکا در آستانه شکست در افغانستان بوده و به زودی از این کشور خارج خواهد شد.
‌293 - توقیف کشتی‌ کره‌شمالی از سوی آمریکا غیر‌قانونی است.
294 - برخی کشورهای عربی بدتر از اسرائیل و آمریکا رفتار می‌کنند.
295 - جنایت وحشیانه در صنعا با چراغ سبز آمریکا
296 - در صورتی که حمایت آمریکا از عربستان سعودی نبود متجاوزان سعودی جرات تجاوز و بمباران مردم یمن را نداشتند.
297 - در صورتی که حمایت اروپا از عربستان سعودی نبود متجاوزان سعودی جرات تجاوز و بمباران مردم یمن را نداشتند.
298 - همه جنایت های وحشیانه ای که عربستان سعودی و امارات در حق مردم یمن مرتکب می شوند ضد همه انسان های آزاده و امت اسلامی است و موجب خواهد شد که عزم، اراده و ایمان آنها استوارتر شود.
299 - اگر حمایت و چراغ سبز آمریکا نبود عربستان سعودی و امارات جرات نمی کردند حتی با یک موشک مردم یمن را هدف قرار دهند.
300 - پهپادهای یمنی تاسیسات حیاتی و منابع اقتصادی عربستان سعودی که منبع مالی آمریکا و اسرائیل است را هدف قرار دادند.
301 - سکوت در برابر جنايات ائتلاف آمريکايي به مثابه کمک به تروريست هاست
302 - برخی کشورها در قبال جنایت های جنگی و جنایت علیه بشریت که ائتلاف غیرقانونی آمریکایی و شبه نظامیان وابسته به آن مرتکب می شوند، سکوت اختیار کرده اند.
303 - ائتلاف آمريکايي و کشته شدن هزاران غير نظامي در رقه سوريه
304 - هزاران حمله هوایی (به اصطلاح) ائتلاف خودخوانده به سرکردگي آمريکا به شهر الرقه سوریه منجر به کشته شدن هزاران غیرنظامی و نابودی زیر ساخت های این شهر شده است.
305 - بمباران صنعا با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته است.
306 - بدترين کارنامه جنايي جهان متعلق به آمریکا و اروپا است.
307 - بدترين کارنامه جنايي جهان متعلق به عربستان و امارات است.
308 - بدترین کارنامه جنایی جهان در حال حاضر متعلق به ائتلاف متجاوز و در رأس آنها عربستان سعودي و امارات است.
309 - بدترين کارنامه جنايي جهان متعلق به رژیم کودک صهیونیستی است.
310 - سران کشورهای اروپایی خطاب به آمریکا: در جنگ با ایران، روی ما حساب نکنید.
311 - ایران هرگز تهدید یا خطری برای هوانوردی در خلیج فارس نبوده است.
312 - ایران هرگز تهدید یا خطری برای هوانوردی غیرنظامی در خلیج فارس نبوده است.
313 - در مقابل، نمی شود فراموش کرد که این ناو آمریکایی بود که بی دلیل یک هواپیمای مسافربری غیرنظامی را هدف قرار داد و در روز روشن هواپیمای ایران ایر را در سال ۱۹۸۸ را سرنگون کرد و همه خدمه و مسافران آن-از مرد، زن و کودک- به قتل رساند.
314 - آمریکا هنوز از این اقدام تروریستی علیه ایرانیان غیرنظامی عذرخواهی نکرده است. اتهامات بی پایه جدید هم بخشی از تبلیغات “گزارش های اطلاعاتی تقلبی" و جنگ روانی آمریکا علیه ایران است.
315 - شواهد رسمی حاکی از استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی در یمن است
316 - روزنامه گاردین روز دوشنبه فاش کرد، نتایج بررسی و تحقیقات صورت گرفته توسط دولت انگلیس حاکی از استفاده عربستان و متحدانش از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی در جریان حملات هوایی در یمن است.
317 - وزیر دفاع انگلیس: عربستان در یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
318 - مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس عصر روز دوشنبه تایید کرد که ارتش عربستان سعودی، در جریان جنگ یمن از بمب های خوشه ای انگلیسی استفاده کرده است.
319 - انگلیس اعتراف کرد: بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی در یمن
320 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت آمریکا استفاده می‌کند
321 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس استفاده می‌کند
322 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس استفاده می‌کند
323 - عربستان در حمله به یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت کشورهای اروپایی استفاده می‌کند
324 - روزنامه انگلیسی: بمباران یمن با بمب‌های خوشه‌ای آمریکا
325 - روزنامه انگلیسی: بمباران یمن با بمب‌های خوشه‌ای آمریکا
236 - که عربستان در تجاوز به یمن از بمب های خوشه ای ساخت آمریک، استفاده کرده است..
327 - عربستان در یمن از بمب های خوشه ای بریتانیایی استفاده کرده است.
328 - وزیر دفاع بریتانیا اعتراف کرده است که ارتش عربستان سعودی در جنگ یمن از بمب های خوشه ای بریتانیایی استفاده کرده است.
329 - استفاده دوباره عربستان از بمب های خوشه ای در یمن
330 - استفاده دوباره عربستان از بمب های خوشه ای در یمن
331 - جنگنده بمب افکن های عربستان بامداد امروز پنجشنبه در چهار نوبت با بمب های خوشه ای محله های مسکونی شهر صعده یمن را بمباران کردند.
332 - پیشتر نیز جنگنده های عربستان چندین مرتبه از بمب های خوشه ای برای بمباران شهرهای یمن استفاده کرده بودند.
333 - استفاده عربستان سعودی از بمب های خوشه‌ای ساخت بریتانیا در یمن
334 - استفاده عربستان سعودی از بمب های خوشه‌ای ساخت بریتانیا در یمن ... عربستان سعودی از بمبهای خوشه ای ساخت بریتانیا در جنگ یمن استفاده کرده اند. ... استفاده از بمب های خوشه ای براساس یک کنوانسیون بین المللی ممنوع است.
335 - عربستان به استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن اعتراف کرد
336 - ائتلاف کشورهای عربی به سرکردگی عربستان اعتراف کرد که در جنگ یمن از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس که در زمره سلاح‌های ممنوعه هستند، استفاده کرده است.
337 - عربستان ۲۱ ماه است که به بهانه حمایت از دولت مستعفی عبد ربه منصور هادی مداخله نظامی خود را در یمن آغاز کرده است.
338 - ریاض طی این مدت بارها متهم به استفاده از سلاح‌های ممنوعه و کشتار غیرنظامیان یمنی متهم شده است.
339 - استفاده عربستان از بمب‌های خوشه‌ای امریکایی در یمن
340 - نیروهای سعودی بمب‌هایی در استان صعده واقع در شمال یمن انداخته‌اند که همچنان جان غیر نظامیان را می‌گیرند.
341 - عربستان از بمب‌های خوشه‌ای تولید برزیل در یمن استفاده کرده است.
342 - وزیر دفاع انگلیس: عربستان در یمن از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی استفاده کرده است.
343 - ناوهای آمریکا در منطقه تحت کنترل کامل ارتش و سپاه هستند.
344 - ناوهای انگلیس در منطقه تحت کنترل کامل ارتش و سپاه هستند.
345 - آمریکا برای افغانستان و منطقه خطرناک است.
346 - انگلیس برای افغانستان و منطقه خطرناک است.
347 - داعش برای افغانستان خطرناک است.
348 - داعش برای افغانستان و منطقه خطرناک است.
349 - عربستان در یمن از بمب‌های خوشه‌ای آمریکایی استفاده کرده است.
350 - عربستان در یمن از بمب‌های خوشه‌ای انگلیسی استفاده کرده است.
351 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازسال 2001 تاکنون به عربستان جنایتکارشماره یک درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک درسراسرمنطقه خاورمیانه وجهان به قوانین بین‌المللی زیرپا گذاشته است.
352 - که آمریکا جنایتکارشماره یک به قوانین بین المللی ازسال 2001 تاکنون احترام نگذاشته است.
353 - آمریکا و حامیانش جرات حمله نظامی به ایران را ندارند.
354 - اگر امروز نیز آمریکای جنایتکار و حامیان غربی و منطقه‌ای اش جرات حمله رو در رو و نظامی علیه کشورمان را ندارند، به سبب روحیه مقاومت و ایثارگری مردم و جوانان است.
355 - آمریکا جنایتکارشماره یک ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
356 - انگلیس جنایتکارشماره یک ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.


357 - علت حضور آمریکا و انگلیس در منطقه به خاطر، کمک، حمایت و پشتیانی ازتروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش اظلم، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، ارتش آزاد سوریه، تکفیری ها، گروه های تروریستی، رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
358 - داعش مورد حمایت مدعیان حقوق بشر به سرکردگی آمریکا برای افغانستان خطرناک است.
359 - حملات سعودی به یمن جنایت علیه بشریت است.
360 - آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
361 - انگلیس از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
362 - مدعیان حقوق بشر از تجاوز آل سعود حمایت می کنند.
363 - وزارت خارجه آمریکا مجوز فروش سلاح به عربستان را صادر کرد.
364 - اسرائیل مجوز فروش سلاح به عربستان را صادر کرد.
365 - چرا رژیم کودک کش صهیونیستی خلع سلاح نمی شود.
366 - عربستان به استفاده از بمب های خوشه ای انگلیسی علیه مردم یمن اعتراف کرد.
367 - اگر انگلیس جنایتکارشماره یک درخلیج فارس دخالت و مداخله کند قاطعانه پاسخ می دهیم.
368 - عربستان در خرابکاری‌های اخیر بغداد نقش داشت.
369 - جنایات گروهک تکفیری صهیونیستی داعش ازسوی آمریکا و متحدانش مورد حمایت قرارمی گیرد.
370 - حضور آمریکا در منطقه برای این است که بگویند شما کشورهای عربی به یک قلدر برای حفظ امنیت تان نیاز دارید و بدون ما قدرت دفاع از خود ندارید و باید پولش را بدهید.
371 - ما از آتش هراسي نداريم.
372 - ما از آتش هراسي نداريم؛ آنهايي بايد بترسند که با اولين جرقه همه چيز خود را از دست خواهند داد.
373 - عربستان با تسلیحات آمریکایی مردم یمن را می‌کشد.
374 - عربستان با تسلیحات اروپایی مردم یمن را می‌کشد.
375 - عربستان با تسلیحات اسرائیلی مردم یمن را می‌کشد.
376 - انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: ۵۲ هزار تن در جریان بمباران‌ ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در مناطق مختلف یمن از آغاز جنگ تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند.تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن از آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان "الرقاص" واقع در صنعاء کشته شدند.
انصارالله: ۵۲ هزار تن در حملات ائتلاف عربی به یمن کشته و زخمی شده‌اند
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: ۵۲ هزار تن در جریان بمباران‌ ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در مناطق مختلف یمن از آغاز جنگ تاکنون کشته و یا زخمی شده‌اند.
یوسف الحاضری، سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: تعداد کشته شدگان به ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از جمله سه هزار و ۸۰۰ کودک رسید که چهار تن از آنها پنجشنبه گذشته در حمله به خیابان "الرقاص" واقع در صنعاء کشته شدند.
الحاضری در خصوص وضعیت انسانی یمنی‌ها از آغاز بحران در این کشور گفت: حدود ۷۰ درصد شهروندان این کشور که تعداد آنها به ۳۰ میلیون تن می‌رسد به دلیل تجاوز و محاصره ضررهای زیادی متحمل شده‌اند.
سخنگوی وزارت بهداشت انصارالله یمن اعلام کرد: دو میلیون و ۴۰۰ هزار کودک زیر پنج سال دچار سوء تغذیه شده‌اند و سالانه ۸۰ هزار کودک تنها به دلیل سوء تغذیه جان خود را از دست می‌دهند.
وی همچنین تصریح کرد ما بیش از ۵۰۰ بیمار مبتلا به دیابت داریم که نیاز مبرمی به داروهای خاص و انسولین دارند و به سختی می‌توانیم تنها بخش کوچکی از آنها را فراهم کنیم.
الحاضری درخصوص شیوع بیماری وبا خاطرنشان کرد: ما درباره بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن از مبتلایان به این بیماری سخن می‌گوییم و تاکنون بیش از ۴۲۰۰ تن به دلیل ابتلا به این بیماری واگیردار جان خود را از دست داده‌اند.
ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ عملیاتی را در حمایت از نیروهای وابسته به دولت عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن آغاز کرد.
در پی عملیات‌های نظامی متوالی ائتلاف عربی، یمن با بدترین بحران انسانی جهان مواجه شده است و طبق آمار سازمان ملل در این ح
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۰۹:۵۰
آمریکا ازسال 1945 تاکنون، عامل آوارگی مردم دنیاست
بسیاری ازآوارگان درجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۰:۵۴
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی ازتروریسم، القاعده، طالبان و دیگر گروه های تروریستی در افغانستان و منطقه حمایت می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی از تروریسم بین المللی در سراسر جهان حمایت می کند و همچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
آگوست سال 1945 آمریکا بر سر شهرهای هیروشیما و ناگازاکی در ژاپن بمب اتمی انداخت. اکنون 73 سال از آن ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم هیچ‌کس اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشر نمی کند، خفه خون گرفتن و سکوت اختیارکرده است.
ومجامع حقوق بشری ازسال 1945 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر و سازمان های بین المللی تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشرنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۱:۰۸
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست
آمریکایی ها جنایتکار شماره یک ازسال 1945 تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
حامیان دیروز صدام دیکتاتور، امروز مدعی کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه هستند.
مدعیان امروز کاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر ارتش صدام دیکتاتور سابق عراق درجنگ تحمیلی هشت ساله بودند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
بمباران شیمیایی سردشت، سند آشکار جنایت مدعیان حقوق بشر
بمباران شیمیایی سردشت، سند آشکار جنایت مدعیان حقوق بشر

تهران-ایرنا- بمباران شیمیایی سردشت یکی از بزرگترین جنایت های جنگی تاریخ معاصر بود که جوامع بین الملل واکنش جدی در قبال این موضوع مهم نشان ندادند. در واقع این یک اشتباه بزرگ جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر به شمار می رود که با عکس العمل نامناسب به این حمله غیرانسانی زمینه ساز تعرض شیمیایی بزرگتر رژیم بعث به حلبچه شدند.

به گزارش گروه اطلاع رسانی ایرنا؛ یکی از وحشیانه ترین و غیرانسانی ترین اقدام‌های نظامی رژیم بعث در جنگ تحمیلی استفاده از سلاح کشتار جمعی به ویژه سلاح شیمیایی بود؛ در یکی از این حمله‌ها نیروی هوایی عراق در هفتم تیر ۱۳۶۶ خورشیدی با استفاده از سلاح شیمیایی در چهار منطقه کردنشین سردشت از توابع آذربایجان غربی، هزاران مصدوم بر جای گذاشت تا از شهری که ۱۲ هزار تن جمعیت داشت طبق آمار رسمی هشت هزار و ۲۵ تن مصدوم و از این تعداد ۱۳۰ تن در همان دقایق نخستین شهید شدند. در چنین شرایطی که این اتفاق غیرانسانی علیه مردم ایران به وقوع پیوست به مانند همیشه آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زدند، نه تنها این حرکت غیرانسانی رژیم بعث را محکوم نکردند بلکه تا جایی که می‌توانستند از کمک به این رژیم فروگذاری نکردند و حتی رسانه‌های آنها هم واکنش چندانی نسبت به این موضوع از خود نشان ندادند.

استفاده از سلاح‌های شیمیایی از طرف رژیم بعث در شرایطی صورت گرفت که این جزو ۱۲۰ کشور امضا کننده پروتکل ژنو در ارتباط با منع استفاده از سلاح‌های سمی، خفه کننده و ترکیبات باکتریولوژیک بود. پروتکل ۱۹۲۵ ژنو که در قطعنامه ۲۱۶۱ سازمان ملل متحد دگربار به تصویب رسید و به صراحت استعمال سلاح‌های شیمیایی را منع می‌کند.

پژوهشگر گروه اطلاع رسانی ایرنا به مناسبت سالروز حمله و جنایت شیمیایی به سردشت با اردشیر پشنگ پژوهشگر ارشد روابط بین الملل به گفت و گو پرداخته است.

متن این گفت و گو را در ادامه می‌خوانیم:

ایرنا: چرا رژیم بعث در جنگ تحمیلی به حمله شیمیایی علیه ایران روی آورد؟
پشنگ: رژیم بعث با توجه به ایدئولوژی حاکم بر ذهن و فکر رهبرانش هیچ محدودیت اخلاقی و انسانی در راه رسیدن به اهداف برای خود قائل نبود و به قول معروف با هر وسیله‌ای از جمله تسلیحات شیمیایی و علیه هر فردی ولو مردم غیرنظامی و بی پناه از آن استفاده کرد. مساله دیگر استفاده از بار روانی و ایجاد وحشت در میان نیروهای نظامی و مردم ایران در بود زیرا گفته می‌شود استفاده از تسلیحات شیمیایی بیش از آنکه به دلیل وارد ساختن ضربه‌ای نظامی و مشخص باشد، به دنبال گسترش ترس و تضعیف روحیه طرف مقابل است که البته حجم بالای استفاده از این تسلیحات در واقع در زمره نسل کشی به ویژه در ارتباط با حلبچه طبقه بندی می‌شود.

ایرنا: واکنش جوامع بین المللی در مقابل حمله شیمیایی صدام به سردشت چگونه بود؟
پشنگ: دهه ۶۰ خورشیدی و در جریان جنگ میان ایران و عراق، رژیم بعثی بارها از تسلیحات شیمیایی به عنوان یکی از ابزارهای حمله به طرف مقابل استفاده کرد اما درباره سردشت، اهمیت کار آنجا بود که سردشت یک شهر غیرنظامی و نخستین شهری محسوب می‌شد که مورد حمله شیمیایی برنامه ریزی شده و نظامی قرار می‌گرفت امری که در تاریخ سابقه نداشته است. به همین دلیل واکنش جامعه بین المللی به ویژه دولت‌های مختلف و سازمان‌های بین المللی در این باره بسیار مهم بود اما در عمل متأسفانه شاهد واکنش جدی در قبال این موضوع مؤثر بر جان، زندگی و سرنوشت چند هزار شهروند غیرنظامی بی گناه نبودیم. این یک اشتباه بزرگ جامعه جهانی به ویژه کشورهای بزرگ بود و در اصل واکنش مناسب به این حمله غیرانسانی و برخلاف همه پروتکل‌های بین المللی در حقیقت زمینه ساز تعرض شیمیایی بزرگ‌تر رژیم بعث به حلبچه شد.

ایرنا: چرا جامعه بین الملل در مقابل این جنایت بزرگ که تا آن روز بی سابقه بود سکوت کرد؟

پشنگ: یکی از مسائلی که باعث سکوت و عدم واکنش جامعه بین الملل به این حمله شد، به ارتباط ایران با جامعه جهانی به ویژه قدرت‌های اصلی در نظام حاکم باز می‌گردد زیرا آمریکا و بسیاری از کشورهای شرق و غرب و خود منطقه به دنبال آن بودند تا انرژی صدور انقلاب را در سطح منطقه از راه‌های مختلف از جمله بروز جنگ تخلیه کنند. همین امر باعث می‌شد تا بسیاری از فجایع بزرگی که به طور مکرر به وسیله رژیم بعث علیه مردم ایران و حتی کردهای عراق که از معدود متحدان ایران در جنگ بودند، صورت می‌گرفت با چشم پوشی عامدانه این کشورها مواجه شود.


ایرنا: آمریکا و کشورهای غربی چرا و چگونه از صدام حسین در حمله شیمیایی به سردشت حمایت کردند؟
پشنگ: بسیاری از کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان و شوروی سابق به طور مستقیم و غیرمستقیم در تقویت و گسترش توان تسلیحات شیمیایی رژیم بعث نقش جدی داشتند که البته این موضوع‌ها بعدها ثابت شد و برخی از شرکت‌ها و افراد حقیقی و حقوقی در ۲ دهه بعد و با پیگیری فعالان مدنی و حقوق بشری به حبس و پرداخت جریمه محکوم شدند. مساله دیگر همان عدم واکنش مناسب علیه این رژیم به دلیل کاربرد تسلیحات شیمیایی هم در جنگ و هم علیه شهروندان مدنی در ایران و در کردستان عراق و حلبچه بود. بسیاری از این کشورها در آن مقطع سکوت کردند، حتی برخی در قضیه حلبچه نخست انگشت اتهام را متوجه ایران کردند و تنها سال‌های بعد که صدام با حمله به کویت تبدیل به یک چهره منفور و مورد انتقاد غرب شد، غربی‌ها اعم از دولت‌ها و رسانه‌ها به این مساله تا حدی پرداختند.

در ادامه دیدگاه‌های «ریزان حکمت» نویسنده تاریخ شفاهی سردشت را در ارتباط با این موضوع جویا شدیم.

متن این گفت و گو را می‌خوانیم:

ایرنا: صدام چرا سردشت را برای بمباران شیمیایی انتخاب کرد؟

حکمت: یکی از بزرگترین و شرم‌آورترین جنایت‌های جنگی تاریخ معاصر، بمباران شیمیایی سردشت بود که متأسفانه در مجامع بین المللی در روزهای اول پس از وقوع، هیچ‌گونه واکنشی صورت نگرفت. ما معتقدیم اگر همان موقع که سردشت بمباران شیمیایی شده بود، مجامع جهانی با این موضوع برخورد جدی می‌کرد، به هیچ وجه صدام به خودش اجازه نمی‌داد که حلبچه را چند ماه پس از بمباران سردشت، مورد حمله شیمیایی قرار دهد و باعث شهادت بیش از پنج هزار تن از ساکنان این شهر شود.

تا کنون دلیل قطعی و قابل اتکایی برای چرایی انتخاب سردشت جهت بمباران شیمیایی ارائه نشده است اما وفاداری و استقامت ملت کُرد در برابر متجاوزان به سرزمینشان، تضادهای خصومت‌آمیز حزب بعث با این ملت و رهبرانش و وجود پادگان‌های نظامی متعدد در این منطقه به ویژه در داخل شهر می‌تواند بازگوکننده بخشی از علل این رخداد باشد.

ایرنا: مکان‌های اصلی بمباران شیمیایی در سردشت کجاها بودند؟

حکمت: رژیم عراق در هفتم تیر ۱۳۶۶ خورشیدی با هواپیماهای بمب افکن و بمب‌های شیمیایی به چهار نقطه پر ازدحام و متراکم جمعیتی سردشت حمله کرد. مهمترین محل‌های اصابت بمب‌های داخل شهر عبارت از چهار راه آزادی، مقبره شیخ رسول مشرف بر سرچشمه آب شهر و منزل حاج رسول نریمانی در مجاورت گرمابه شهرداری در حوالی فرمانداری سابق یا ساختمان کنونی هلال احمر بودند.

بمباران شیمیایی علاوه بر چهار نقطه اصلی شهر در ۲ نقطه پیرامون شهر هم روی داد. یکی در ورودی شمال غربی شهر و دیگری در روستاها و مناطق پیرامون از جمله روستای «ره‌شه هه‌رمی» و منطقه «دشت کپران». این بمباران علاوه بر مصدوم کردن اهالی در روستای «ره‌شه هه‌رمی» هشت تن شهید بر جای گذاشت. قابل ذکر است هیچ‌یک از مصدومان و شهدای این روستا به عنوان جانباز و شهید شیمیایی شناسایی نشده‌اند. یکی از این افراد فردی از اهالی «ره‌شه هه‌رمی» به نام «قادر مولان» است که در این بمباران، پنج تن از اعضای خانواده‌اش را از دست داد.

ایرنا: اکنون مردم سردشت که در حمله شیمیایی دچار آسیب شده‌اند از نظر روحی و روانی در چه وضعیتی قرار دارند؟

حکمت: عامل شیمیایی به کار رفته در سردشت از نوع گاز سولفور موستارد یا گاز خردل بوده است که تأثیر زیادی بر اعصاب می‌گذارد. مصدومیت شیمیایی می‌تواند باعث بروز طیفی از عوارض عصبی و روانی در بلندمدت شود که این اختلال‌ها در واقع عوارض ثانویه مجروحیت شیمیایی است و ناشی از تأثیر مستقیم عوامل شیمیایی بر مغز و دیگر قسمت‌های بدن نیست. این قضیه بر روی تمام مردم اثر گذاشته است. مصدومان همیشه در این فکر هستند که آیا این مواد اثر خود را بر بدنم، خونم، پوستم و بر همه وجودم گذاشته است و حتی از این نگرانند که آیا فردا پس از ازدواج بر روی فرزندانم اثر می‌گذارد یا خیر؟

ایرنا: با توجه به اینکه کتاب «تاریخ شفاهی بمباران شیمیایی سردشت» را تألیف کرده‌اید، درباره انتظارات و دغدغه‌های مصدومان این حادثه توضیح دهید؟

حکمت: سردشت نخستین شهری بود که در دنیا (پس از جنگ جهانی دوم) بمباران شیمیایی شد اما با این وجود خدمات رسانی به آن بسیار ضعیف بوده است. پیش از هر چیزی مردم سردشت بایستی از بهترین کلینیک فوق تخصصی مربوط به بیماری‌های شیمیایی برخوردار باشند. به دلیل نبود وجود امکانات پزشکی در سردشت، مصدومان شیمیایی مجبور به مراجعه به شهرهای اطراف هستند که جاده‌های موجود برای رفتن به شهرهای مجاور بسیار خطرناک و غیر استاندارد هستند. با وجود این مشکل هیچ‌گونه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت این جاده‌ها حتی ارائه نشده است.

مشکل دیگر اینکه خود مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفته‌اند ما برای مصدومان شیمیایی (از نظر معالجه قطعی) هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و تنها باید کاری کنیم که این سال‌های باقی مانده عمرشان را در آسایش و آرامش بگذرانند اما برای تأمین این رفاه و آسایش اقدام خاصی انجام نداده‌اند. سالن ورزشی، امکانات تفریحی، فضای سبز مناسب و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی متناسب با وضعیت این افراد وجود ندارد، حتی آسفالت مناسب و فضای سبز کافی در شهر وجود ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
درپاسخ به آمریکا جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به انگلیس جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به فرانسه جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به آلمان جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.

درپاسخ به رژیم جعلی صهیونیستی جنایتکاراگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
1 - در پاسخ به آمریکا جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.
2 - در پاسخ به انگلیس جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.
3 - در پاسخ به فرانسه جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.
4 - در پاسخ به آلمان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.
5 - در پاسخ به اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده سازمان های بین المللی اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
1 - اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا آمریکا وهم پیمانانش آن را کنار نمی گذارند.
2 - اگر واقعا داشتن سلاح هسته ای تا این اندازه بد است پس چرا که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی هیچ اعتراضی به این انواع سلاح های ممنوعه، بمب های خوشه ای، سلاح های شیمیایی و سلاح های هسته ای آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی نمی کنند و مجامع حقوق بشری خغه خون گرفتند وهیچ کاری نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۱۴ ۱۲:۲۶
درجنگ تحمیلی هشت ساله رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک های، حمایت های و پشتیبانی همه جانبه آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارمردم ایران را قتل عام کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: