کد خبر: ۸۲۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۶۴۸
وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه شورای مدیران این وزارتخانه اظهار داشت: پیشبرد مولد سازی دارایی های دولت و استفاده بهینه از منابع یک از مهمترین اولویت های کاری وزارت اقتصاد است.
دکتر دژپسند در جلسه شورای مدیران وزارت اقتصاد: پیشبرد مولد سازی دارایی های دولت و استفاده بهینه از منابع یکی از مهمترین اولویت های کاری وزارت اقتصاد است/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران: علم باید فصل الخطاب تصمیمات اقتصادی کشور باشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران ، دکتر فرهاد دژپسند اظهار داشت: وزارت اقتصاد بعنوان متولی دارایی های دولت باید از این دارایی ها به بهترین شکل استفاده کند.

 وزیر اقتصاد خواستار ارایه راه حل ها و برنامه هایی برای استمرار زایندگی دارایی ها شد.

 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: در شرایط کنونی و با توجه به رقابت های موجود در جهت توسعه اقتصادی، علم باید فصل الخطاب تصمیمات اقتصادی کشور باشد.

 امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیات شریفه قرآن خاطرنشان کرد: همه آموزه های قرآن بر این نکته تاکید دارد که باید با علم و آگاهی قدم برداشت و در این صورت پشیمانی وجود ندارد.

 وی خطاب به مدیران وزارت اقتصاد تاکید کرد: اصلاح نفس، صلاحیت های علمی، مدیریتی، اخلاقی و رفتاری را هر اندازه که امکانپذیر است، تقویت کنید.

به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)،  ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید برای کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها تلاش کنیم و البته این حرکت باید بر پایه برنامه ریزی دقیق باشد تا قابل دفاع باشد.

 وی تصریح کرد: نهادهای اجرایی می توانند با دعوت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی  و مشارکت آنان در تصمیم سازی ها، به تصمیمات صحیح برسند و به پیشبرد کارها و برنامه ها کمک کنند.

 امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه سیاست های وزارت اقتصاد مبتنی بر علم و کار کارشناسی است.

 وی اتخاذ تصمیمات صحیح در حوزه کنترل نرخ ارز و سکه توسط وزارت اقتصاد را یک اقدام مفید و موثر و مبتنی بر علم توصیف کرد و افزود: با اینگونه اقدامات در دیگر حوزه ها نیز می توان به ساماندهی و نظارت بیشتر در بخشهای مختلف اقتصادی دست یافت.

 ابوترابی فرد در پایان بار دیگر خطاب به مدیران وزارت اقتصاد گفت: امیدوارم الگوی بارز و برجسته ای در مدیریت اقتصادی کشور بوده و بیشتر از گذشته الهام بخش و اقتدار آفرین باشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: