کد خبر: ۸۲۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۰
نجفی خوشرودی در بیان تذکری:
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این سوال مطرح است که چه کسانی از اوضاع ناپایدار اقتصادی و اجتماعی در ایران بهره مند می شوند.
مردم انتظار دارند از فرصت‌ها در عرصه بین‌المللی استفاده بهینه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی نجفی خوشرودی در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: سیاست خارجی باید در خدمت توسعه و امنیت باشد، چه در دوران دفاع مقدس چه در مقابله با تحریم چه در مقابله با تروریسم.

وی افزود: مردم انتظار دارند از فرصت ها در عرصه بین المللی استفاده بهینه شود و در این راستا باید هوشمندانه عمل کرد. این سوال مطرح است که چه کسانی از اوضاع ناپایدار اقتصادی و اجتماعی در ایران بهره مند می شوند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی به دنبال تضعیف مجلس هستند و از سوی دیگر تلاش فزاینده ای دارند برای به دست گرفتن کرسی های مجلس. این جریانات متوجه باشند مصداق برشاخه نشستن و بن بریدن نباشند.

نجفی خوشرودی در تذکر پایانی خود خطاب به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گفت: برای جلوگیری از واردات برنج کاری نکردید، هم اکنون مرکبات و تولیدکنندگان آنها را دریابید و به مشکلات آنها برسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: