کد خبر: ۸۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۸۵۵
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت:‌ اینکه پرسپولیسی‌ها هنگام مصدومیتم توپ را بیرون نزدند عمدی نبود.
شایان مصلح:‌ امیری از من عذرخواهی کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، شایان مصلح پس از پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در مورد اینکه مقابل تیم سابق خود بازی کرده است، اظهار داشت: من پیش از این مقابل تیم سابقم یعنی تیم سپیدرود بازی کرده بودم و چیز عجیبی نبود هواداران پرسپولیس امروز تیم خود را به خوبی تشویق کردند من هم در هر تیمی باشم با تمام وجود بازی می‌کنم.

وی افزود: در این دیدارها باید حواست باشد که طوری رفتار نکنی که برای تیم سابق حاشیه درست شود و هواداران تیم فعلی‌ات هم حمایت کنند.

مصلح در مورد حواشی بازی امروز گفت: چیز خاصی نبود من هم سعی کردم بیشتر وساطت کنم.

مدافع سپاهان در مورد اینکه وقتی زمین افتادی بازیکنان پرسپولیس توپ را بیرون نزدند، گفت: عمدی نبود. در صحنه‌ای هم که امیری دستش به چشم من خورد بعد از بازی عذرخواهی کرد و من هم پذیرفتم.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند روی دو صحنه سپاهان به گل رسید، گفت: کارشناسان باید نظر بدهند.

مصلح در مورد اینکه محرومیت سعید آقایی باعث شد امروز بازی کنی، گفت: من و آقایی با هم رفیق هستیم و این صحبت‌ها وجود ندارد. امروز هم قسمت شد که من بازی کنم.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: