کد خبر: ۸۲۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۶۹۱
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه هرگونه نگاه چپ به ایران با راهبرد 10 به یک پاسخ داده می‌شود، گفت: در مورد عربستان سعودی و تهدیدات آن‌ها، ما پاسخی برای یک کشور شکست‌خورده نداریم.
به گزارش خبرداغ به نقل از فارس ، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم یادواره شهدای شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران در مورد تهدیدات وزیر خارجه عربستان در مورد ایران پیرامون حمله به پالایشگاه آرامکو اظهار کرد: بحثی که به ما نظامی ها مربوط می‌شود اگر کسی به آب و خاک این کشور نگاه چپ کند با راهبرد ۱۰ بر ۱ مواجه خواهند شد.


وی افزود: ما برای کشوری که از یک جایی کم می آورد و شکست می‌خورد پاسخی برای او نخواهیم داشت.

سرلشکر موسوی در خصوص شکست عربستان در مقابل یمنی ها بیان کرد: آنها در مقابل یمنی ها شکست خوردند. یمنی که ۵ سال است هرگونه بلایی به آن تحمیل شده است و حتی نگذاشتند یک چوب کبریت وارد کشورش شود این کشور را مورد حمله قرار می‌دهند اگر کشور شکست خورده‌ای اظهار نظر کرد ما پاسخی به او نخواهیم داد آنها پاسخ و سیلی های محکم خود را سال های قبل از ما گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکار شماره یک باید توضیح و پاسخ دهد سلاح‌های آمریکایی، کشورهای اروپایی و اسرائیلی درانبارهای سعودی چه می‌کند؟
رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار شماره یک باید توضیح و پاسخ دهد سلاح‌های آمریکایی، کشورهای اروپایی و اسرائیلی درانبارهای سعودی چه می‌کند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۰:۴۳
اگر جمهوری اسلامی نبود آمریکا منطقه را به آتش کشیده بود. ‌
اگر جمهوری اسلامی نبود انگلیس منطقه را به آتش کشیده بود. ‌
اگر جمهوری اسلامی نبود فرانسه منطقه را به آتش کشیده بود. ‌
اگر جمهوری اسلامی نبود آلمان منطقه را به آتش کشیده بود. ‌
اگر جمهوری اسلامی نبود رژیم کودک کش سعودی منطقه را به آتش کشیده بود. ‌
اگر جمهوری اسلامی نبود رژیم کودک کش صهیونیستی منطقه را به آتش کشیده بود. ‌
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: