کد خبر: ۸۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۷۷۹
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از محل احداث مجتمع پارک آبی در کرمان بازدید به عمل آورد.
بازدید دکتر مونسان از محل ساخت مجتمع پارک آبی کرمان
به گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در دومین روز از سفر به استان کرمان، عصر امروز پنجشنبه 4 مهر 1398، از نزدیک از محل احداث مجتمع پارک آبی در شهر کرمان بازدید کرد و در جریان روند ساخت این مجتمع تفریحی و گردشگری در شهر کرمان قرار گرفت.

پروژه مجتمع گردشگری تفریحی پارک آبی کرمان در کیلومتر 10 محور هفت باغ علوی کرمان واقع شده است . این پروژه در عرصه ای 17هزار مترمربعی و با زیربنای 13هزار مترمربع در سه طبقه احداث می‌شود که می‌تواند روزانه 2هزار نفر را پذیرش کند.

دکتر مونسان در حاشیه بازدید از پروژه گردشگری تفریحی پارک آبی هفت باغ با اشاره به اهمیت حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری گفت: «با معاون عمرانی استانداری کرمان صحبت کردیم تا از این‌گونه پروژه‌ها حمایت کنند.»

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین در ادامه سفر خود به استان کرمان، از بنای تاریخی یزدان پناه، خانه پورثانی در بافت قدیمی شهر کرمان و مجموعه یخدان شامل موزه و رستوران یخی کرمان نیز بازدید کرد.

او در این بازدید ها بر صیانت از آثار فرهنگی تاریخی و تبدیل آن‌‌ها به اماکنی برای جذب حداکثری گردشگر تأکید کرد.

استاندار کرمان، تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولانی از استان کرمان در این بازدید ها حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: