کد خبر: ۸۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۴
وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اتهامات واهی آمریکا علیه ایران در برنامه اتمی، واشنگتن را دارای سیاست دوگانه در موضوع هسته‌ای اسرائیل دانست.
واکنش ظریف نسبت به ادعاهای واهی آمریکا در قبال برنامه اتمی ایران

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در توئیتر نسبت به ادعاهای واهی آمریکا در قبال برنامه اتمی ایران واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: یادآوری روزانه برای شما این است که اسرائیل تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه ما بوده و چگونه است که سیاست دوگانه آمریکا از ۴۰ سال پیش همانند امروز حکمفرما است.

وزیر امور خارجه کشورمان به ضمیمه یادداشت خود در فضای مجازی مقاله‌ای از فارین پالسی را پیوست کرد که در آن به آزمایش هسته‌ای ۴۰‌ سال پیش اسرائیل اشاره شده که حتی ماهواره‌های آمریکایی آن را رصد کرده بودند. در مقابل اما آمریکا هیچ واکنشی نسبت به این آزمایش نشان نداد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
تا وقتی این رفتارها آمریکا جنایتکار شماره یک ادامه دارد با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد مگر این آدم بشود وازجنایت، خیانت، مداخله، دخالت، تهدید، تحریم، ظلم، ستم و تجاوز کردن دست بردارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: