کد خبر: ۸۲۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
تعداد بازدید: ۳۲۶
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از شهرک صنعتی مبل و‌ منبت حاجی‌آباد ملایر بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت منبت‌کاران این شهرک صنعتی قرار گرفت.
بازدید میدانی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از یک مجموعه گردشگری ملایربه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث آریا، دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در بازدید از بخش های مختلف این شهرک در جریان وضعیت تولید در این شهرک صنعتی قرار گرفت و یدالله کریمی رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی نیز توضیحاتی را به دکتر مونسان ارائه کرد.
دکتر مونسان همچنین از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان خواست گزارش مستندی از تاثیر ثبت ملی شدن ملایر به عنوان شهر مبل و‌ منبت تهیه کند و در اختیار وزارتخانه قرار دهد تا در هیات دولت مطرح شود.
تولیدکنندگان ملایر سالانه ۷۵ هزار دست مبل تولید می‌کنند که ۷۰ درصد تولیدات کشور را تشکیل می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: