کد خبر: ۸۲۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
تعداد بازدید: ۳۵۲
مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه:
مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در مورد اتهامات مطرح شده علیه ایران تاکید کرد که طرح چنین اتهاماتی نیازمند اطلاعات روشن است.
طرح اتهامات بی‌اساس برای نسبت دادن حملات آرامکو به یک کشور قابل پذیرش نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «سرگئی ناریشکین» مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در مورد اتهامات مطرح شده علیه ایران در مورد حضور در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو گفت: قطعاً ما چنین اقداماتی را محکوم می‌کنیم. البته ما به مدارک و شواهد روشن و فاقد تعصب نیاز داریم. طرح اتهامات بی‌اساس برای نسبت دادن حملات به یک کشور، جریان یا هر نیروی دیگری، قابل پذیرش نیست.

به نقل از تاس، تاسیسات نفتی عربستان در روزهای گذشته مورد حمله واقع شد علیرغم اینکه انصارالله یمن مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت واشنگتن در ادعایی بی‌اساس ایران را عامل این حملات معرفی کرده است. مقام‌های ایران بارها چنین ادعایی را رد کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
ائتلاف سعودی- آمریكایی 999 هزار بمب خوشه ای بر سر مردم یمن ریخت
ائتلاف سعودی - آمریكایی طی چهار سال گذشته بیش از 999 هزار بمب خوشه ای بر سر مردم یمن فرو ریخته است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: