کد خبر: ۸۲۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
تعداد بازدید: ۴۲۱
وزیر خارجه آمریکا مدعی شد این کشور برای دستیابی به راهکار دیپلماتیک تلاش می‌کند.
پمپئو: ترامپ و من می‌خواهیم در مورد ایران به دیپلماسی، فرصت‌ بدهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ،مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، در مصاحبه با این شبکه‌ مدعی شد: آمریکا به دنبال پرهیز از جنگ با ایران است و برای دستیابی به راهکار دیپلماتیک تلاش می‌کند.

وی با طرح این ادعای مضحک که رئیس‌جمهور ترامپ و من هر دو می‌خواهیم به دیپلماسی، فرصت‌ بدهیم، گفت: از ایران می‌خواهیم مانند کشوری عادی رفتار کند.

به نقل از شبکه تلویزیونی‌ ای‌بی‌سی، پمپئو در پاسخ به سوالی درباره احتمال جنگ با ایران گفت: ما برای جلوگیری از جنگ تلاش می‌کنیم. سعی می‌کنیم به راهکار دیپلماتیک برسیم. اما اشتباه نکنید، اگر در این راه شکست بخوریم و ایران حمله به ما را  ادامه دهد، مطمئنا ترامپ تصمیم‌های ضروری را برای دستیابی به هدفمان اتخاذ خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: