کد خبر: ۸۲۷۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۶۶۶
سفیر عربستان در آلمان مدعی شد که ایران در حمله به تاسیسات عربستان دست داشته است.
ادعای سفیر عربستان در آلمان درباره نقش ایران در حمله به آرامکو

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، فیصل‌ بن فرحان السعود، سفیر عربستان سعودی در آلمان در مورد حمله به تاسیسات عربستان سعودی مدعی شد: ما هنوز در تلاش برای شناسایی عامل اصلی این حملات هستیم. از هرجایی هم که این حملات اتفاق افتاده باشد، مشحص است که  ایران این سلاح‌ها را ساخته و با کمک ایران این سلاح‌ها به کار گرفته شده است. در واقع در این حملات ایران دست داشته است.

 سفیر عربستان سعودی در مورد ائتلاف جهانی علیه ایران گفت: مهم است که جامعه بین‌الملل یک پاسخ مشترک به ایران بیابد. چیزی که مهم است این است که در واقع با حمله به تأسیسات نفتی  آرامکو، به اقتصاد جهانی حمله شده است. چنین اقدام خشونت‌آمیزی کاملا غیرقابل قبول است.

به نقل از دویچه وله، تاسیسات نفتی آرامکو عربستان در روزهای گذشته مورد حمله قرار گرفت. علیرغم اینکه انصارالله یمن مسئولیت این حملات را برعهده گرفته، سران کاخ سفید ایران متهم به حضور در این حمله کردند؛ اتهامی که به شدت از سوی ایران رد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
پنج سال است که عربستان به کمک غرب مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا و کشورهای غربی بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
خدا را شاکریم که پهپادهای یمن ابهت جنگنده‌های اف 35 و سیستم‌های دفاعی پاتریوت و... شیطان بزرگ را فرو ریخت. با اقتدار است که جبهه کفر عقب‌نشینی می‌کند نه با دیپلماسی‌ التماسی!
البته که ما ایرانیان از انفجار پالایشگاه عربستان توسط پهپادهای ارتش یمن خوشحال می‌شویم ولی متهم کردن ایران به نقش داشتن در این حادثه از کوتاه فکری آل‌سعود و آمریکایی‌هاست. آنان فقط خودشان را گول می‌زنند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: