کد خبر: ۸۲۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۴۷۰
صالحی :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دبیرخانه مد و لباس در وزارت در معاونت هنری وزارت خانه تشکیل شده و وظایف هر بخشی هم مشخص است.
دبیرخانه مد و لباس در وزارت فرهنگ و ارشاد دایر است/ اقدامات خوبی در حوزه طراحی لباس ایرانی و اسلامی صورت گرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سیدعباس صالحی درباره این‌که برخی از منتقدان حوزه حجاب عنوان می‌کنند که سامان دهی بازار پوشاک و جلوگیری از مدهای بعضاً غیرمتعارف بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: قانون مد و لباس دبیرخانه‌ای را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که در معاونت هنری مستقر است و مجموعه‌های بسیار متنوعی مانند اصناف و وزارت صمت در این کارگروه حضور دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در قانون مد و لباس تقسیم وظایف صورت گرفته است و کاری که ما در دبیرخانه انجام می‌دهیم پیگیری وظایف و فعالیت عزیرانی است که در این حوزه حضور دارند.

صالحی گفت: کارهایی هم ما انجام داده‌ایم تا موسساتی که می‌خواهند در حوزه مد و لباس اسلامی ایرانی و طراحی آن فعالیت داشته باشند، به راحتی مجوز دریافت کنند و باید بگویم حمایت‌های نسبتا خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه برخی وظایف متعلق به فرهنگ و ارشاد است و وظایف دیگر بر عهده دبیرخانه گفت: مسئولیت‌هایی که وظایف ماست را پیگیری کرده و انجام می‌دهیم اما یکسری وظایف دیگر هم وجود دارند که بر عهده دبیرخانه است که وزارت فرهنگ و ارشاد آن را نیز مورد رصد و پیگیری قرار می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: