کد خبر: ۸۲۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
مشاور ظریف در پی اتهام‌زنی‌های عربستان مطرح کرد؛
مشاور وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: پادشاهی عربستان سعودی که مرد بیمار خاورمیانه است، نمی‌تواند دیگران را برای این آشفتگی که خود به بار آورده است، مقصر بداند.
مرد بیمار خاورمیانه نمی‌تواند دیگران را برای آشفتگی که خود به بار آورده است، مقصر بداندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بهزاد صابری در پیامی توییتری با هشتگ «اکنون جنگ یمن را پایان دهید»، نوشت: پس از سال‌ها حمام خون در یمن، داوود سنگ بزرگی به سمت جالوت پرتاب کرد و به نظر می‌رسد که «ماشه را کشیده و آماده» برای چیزهای بیشتر است. پادشاهی عربستان سعودی که مرد بیمار خاورمیانه است، نمی‌تواند دیگران را برای این آشفتگی که خود به بار آورده است، مقصر بداند. درمان هنوز هم ممکن است، اگر بیمار  تشخیص را بپذیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
0
پنج سال است که عربستان جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک به کمک غرب جنایتکار شمار ه یک مردم غیرنظامی، بی‌دفاع و مظلوم یمن را می‌کشد و هیچ‌ صدایی از آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای غربی جنایتکار شماره یک بلند نمی‌شود. حال که ارتش یمن موفق شده با تعدادی پهپاد پالایشگاه عربستان را به آتش بکشد آمریکایی‌ها جنایتکار شماره یک به تقلا افتاده‌اند و سر و صدا و گریه و لابه راه‌ انداخته‌اند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: