کد خبر: ۸۲۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۵
دیپلمات‌های فرانسوی:
دیپلمات‌های فرانسوی اعلام کردند که حمله به تاسیسات نفتی عربستان می‌تواند به دیپلماسی پاریس در جهت جلوگیری از تنش میان آمریکا و ایران ضربه بزند.
حادثه آرامکو به دیپلماسی پاریس برای تنش‌زدایی میان آمریکا و ایران ضربه می‌زندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، دیپلمات‌های فرانسوی اعلام کردند که حمله به تاسیسات نفتی عربستان می‌تواند به دیپلماسی پاریس در جهت جلوگیری از تنش میان آمریکا و ایران ضربه بزند. این دیپلمات‌ها پس از گفت‌وگوی نماینده ماکرون ارشد ماکرون با عربستان سعودی این سخنان را بر زبان آوردند.

این مقام‌ها عنوان کردند که فرانسه تلاش دارد خاستگاه حمله روز شنبه به تاسیسات آرامکو را مشخص کند و همچنان تلاش دارد از تنش‌ها در خلیج فارس بکاهد.

به نقل از جروزالم پست، این در حالی است که وزیر خارجه فرانسه پیشتر گفت که پاریس هیچ ادله‌ای دال بر این‌که پهپادهای استفاده‌شده در حمله به تاسیسات نفتی عربستان از کجا آمده‌اند، در دست ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: