کد خبر: ۸۲۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
گابریل کالدرون تصمیم دارد در بازی برابر صنعت نفت از محمد انصاری به جای نادری استفاده کند.
کالدرون در فکر ایجاد تغییر در ترکیب پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌‌نیوز :گابریل کالدرون تصمیم دارد در بازی برابر صنعت نفت از محمد انصاری به جای نادری استفاده کند.


 پرسپولیس در حالی فردا به مصاف صنعت نفت آبادان می رود که سرخپوشان در دو هفته ابتدایی یک پیروزی و یک شکست کسب کردند. آنها در هفته اول موفق شدند با یک گل پارس جنوبی را شکست دهند اما در هفته دوم در تبریز با تک گل احسان حاج صفی مغلوب تراکتور شدند. حال پس از سه هفته وقفه، پرسپولیسی ها در تهران باید به مصاف صنعت نفت بروند و به نوشته روزنامه گل، کالدرون تصمیم دارد در خط دفاعی از محمد انصاری به جای نادری استفاده کند.

انصاری در دوران مربیگری برانکو یکی از بهترین های پرسپولیس بوده اما پس از مصدومیتش در فینال لیگ قهرمانان نتوانست به روزهای اوجش برگردد. همچنین نادری در فصل گدشته یکی از بهترین های پرسپولیس بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: