کد خبر: ۸۲۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۰۱
سرمربی زنیت بعد از پیروزی مقابل آرسنال تولا به عملکرد نه چندان خوب مهاجم ایرانی اش پرداخت.
سیماک: آزمون در بهترین حالتش نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: شب گذشته در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال روسیه تیم فوتبال زنیت در حضور 75 دقیقه ای سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایران به مصاف تیم آرسنال تولا رفت و به پیروزی 3 بر یک دست یافت.

در این دیدار سردار آزمون 75 دقیقه برای زنیت بازی کرد. در دقیقه 22 یک ضربه پنالتی در اختیار مهاجم تیم ملی ایران قرار گرفت که وی این فرصت را از دست داد.

سرگی سیماک، سرمربی زنیت بعد از این بازی به دفاع از مهاجم ایرانی اش پرداخت و گفت: این اتفاق رخ می دهد. سردار در زمان مناسب گلزنی خواهد کرد. امیدوارم او در سریع ترین زمان ممکن به گلزنی برسد. او تلاش می کند و به همراه تیم اشت و این برای ما اهمیت زیادی دارد. ما به کارمان ادامه می دهیم و گل ها نیز به ثمر خواهد رسید.

وی افزود: از اینکه آزمون و باریوس را از ابتدا در ترکیب بگذارم شک داشتم چون به تازگی از بازی های ملی برگشته بودند. باریوس دیروز و آزمون پریروز به تمرینات تیم ملحق شده بودند. بله درست است آزمون در بهترین حالتش نبود اما او تلاش می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: