کد خبر: ۸۲۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران آن حضرت را تسلیت گفت.
پیام تسلیت دکتر مونسان به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حسینیبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا ، در پیام دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت آمده است:

«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا… در عصری که به‌رغم شعارهای رنگارنگ دموکراسی، جهان هم چنان مواجه با مصادیق ظلم و بی‌عدالتی است، و در دورانی که اخلاق و معنویت با چالش‌هایی جدی روبروست، زنده نگه‌داشتن، ترویج و تبیین پیام‌های متعالی و سازنده واقعه کربلا بیش از هر زمان دیگری نجات‌بخش بشریت خواهد بود. قیام حسینی و دستاوردهای شگرف آن برای انسان، گستره‌ای به وسعت همه زمان‌ها و همه مکان‌هاست و اکنون‌که باگذشت 14 قرن از آن واقعه سوزناک، تاسوعا و عاشورا که فرامی‌رسد شور حسینی سراسر جهان را دربر می‌گیرد و در تمام جوامع، محبان سیدالشهدا (ع) بیرق آن حضرت را برافراشته می‌کنند و به خونخواهی شهیدان کربلا ندای هل من ناصر ینصرنی سر می‌دهند. فرارسیدن ایام شور و شعور، تاسوعا و عاشورای حسینی را به سوگواران و عزاداران سلاله رسول خدا (ص) تسلیت می‌گویم و برای پیروان آن امام همام، توفیق در کسب معارف محرم را مسئلت می‌نمایم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: