کد خبر: ۸۲۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۹۹
تیم های تیر اندازی با کمان دختران و پسران کیش به دو مقام دوم تیمی و یک نشان برنز انفرادی در المپیاد استعداد های برتر کشور دست یافتند.
کمانداران کیش موفق به کسب عناوین تیمی و انفرادی در المپیاد استعداد های برتر کشور شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته تیر اندازی با کمان که از 6 تا 9 شهریور با حضور 377 کماندار نونهال و نوجوان در قالب 31 تیم از سراسر کشور در اصفهان برگزار شد،تیم های تیراندازی با کمان ریکرو دختران و پسران جزیره کیش نیز به مربیگری سمیه ماهیگیران و ذبیداله سلیم اف در این رقابت ها حضور داشتند.

در بخش تیمی دختران رده سنی نونهالان روشا منتظر شهری، یسنا پورماهانی و درسا سادات سقایی و در بخش پسران رده سنی نوجوانان کیان مرادی، پرهام شبانکاره و الیار فریدونی موفق به کسب مقام دوم تیمی و مدال نقره شدند.

در بخش انفرادیپرهام شبانکاره رده سنی نوجوانان در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را کسب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: