کد خبر: ۸۲۵۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۳۲۹
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستار رأی اعتماد به محسن حاجی میرزایی و علی‌اصغر مونسان برای تصدی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شد.
درخواست نماینده پاکدشت برای رأی اعتماد به مونسان و حاجی میرزایی در مجلس

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمد قمی در نطق میان دستور جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا اظهار کرد: در این روزگار، یزید زمان، ‌ترامپ ملعون ملت ما را بین عزت و ذلت قرار داده و ما همچون حسین «هیهات منا الذلة» می‌گوییم و با تمام توان و قدرت در برابر یزیدیان زمان ایستاده و از کیان انقلاب با جان و مال خود دفاع می‌کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا رأی اعتماد مثبت به محسن حاجی میرزایی دهند.

وی افزود: حاجی میرزایی از افراد باسابقه وزارت آموزش و پرورش، فردی پاک‌دست، مدیری مدبر و کارشناس است. بیایید معلمان و دانش‌آموزان را از بلاتکلیفی دربیاوریم. حاجی میرزایی نیز باید نسبت به خواسته‌های معلمان و استخدام حق‌التدریسی‌ها و مسئله بازنشستگان آموزش و پرورش اقدامات مناسبی انجام دهد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس همچنین خواستار دریافت رأی اعتماد برای علی‌اصغر مونسان کاندیدای وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شد و گفت: وقتی آقای مونسان مسئولیت وزارت گردشگری را بر عهده داشت موفق عمل کرد. او شایسته وزارتخانه فعلی است.

قمی در ادامه نطق خود خطاب به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه گفت: در بحث برجام قاطعانه از حقوق ملت دفاع کنید و در این راه دقت کنید، رهرو راه حسین و پیرو مکتب عاشورا باشید.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس خطاب به دولت و مجلس گفت: برای رفاه حال بازنشستگان و معلمان اقدامات لازم را به عمل آورید. همچنین مشکل و معضل استخدامی معلمان حق‌التدریس و نهضتی‌ها را برطرف کنید.

قمی در پایان خطاب به قوای سه گانه تأکید کرد: راه نجات ملت پیمودن راه حسینی یعنی همان اجرای عدالت است. با عدالت حکومت‌ها باقی می‌ماند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: