کد خبر: ۸۲۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۳۱۰
امیر خجسته عضو هیأت تحقیق و تفحص از گمرکات در تشریح جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت گمرکات خوزستان گفت: مسئولانی از سه وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد و کشاورزی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کردند. بحث خوبی در مورد وضعیت گمرکات انجام شد. در مورد آینده ذرت‌های آلوده که در گمرکات وجود دارد و همچنین شکر آلوده که در گمرکات بحث‌های مفصلی انجام شد. نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده وضعیت ذرت‌های آلوده تعیین تکلیف شود. عضو هیأت تحقیق و تفحص از گمرکات اظهار داشت: آقای رئیس جمهور دستور امحای ذرت‌ها آلوده را داده اند، اما دو روش در این خصوص وجود دارد. یا باید مرجوع شود یا امحا شود.
اجرای ۵۲۰۰ تن شکر آلوده در گمرک
به گزارش خبرداغ به نقل از تابناک: امیر خجسته عضو هیأت تحقیق و تفحص از گمرکات در تشریح جلسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی برای بررسی وضعیت گمرکات خوزستان گفت: مسئولانی از سه وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت، اقتصاد و کشاورزی در جلسه کمیسیون حضور پیدا کردند. بحث خوبی در مورد وضعیت گمرکات انجام شد. در مورد آینده ذرت‌های آلوده که در گمرکات وجود دارد و همچنین شکر آلوده که در گمرکات بحث‌های مفصلی انجام شد. نماینده مردم همدان در مجلس گفت: مقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده وضعیت ذرت‌های آلوده تعیین تکلیف شود. عضو هیأت تحقیق و تفحص از گمرکات اظهار داشت: آقای رئیس جمهور دستور امحای ذرت‌ها آلوده را داده اند اما دو روش در این خصوص وجود دارد. یا باید مرجوع شود یا امحا شود.

عضو هیئت تحقیق و تفحص از گمرکات گفت: بحث دیگر موضوع ۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر آلوده و فاسد در یکی از گمرکات کشور بود که هیئتی از کمیسیون اصل نود از این گمرک بازدید کرده و در جریان وجود ۵ هزار و ۲۰۰ تن شکر آلوده در گمرک قرار گرفت. وی اظهار داشت: گمرکات رها شده هستند کالاهایی که با پول بیت المال وارد شده است آنقدر در گمرکات نگهداشته می‌شوند تا فاسد و آلوده شوند. وی گفت: شکرهای آلوده ۸ سال در گمرکات مانده بودند. وزارت کشاورزی و صمت نباید اجازه رسوب کالاهای اساسی در گمرکات را بدهند. وی ادامه داد: طبق قانون، کالاهای اساسی دو ماه و کالاهای غیر اساسی ۴ ماه بیشتر نباید در گمرکات بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: