کد خبر: ۸۲۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
تعداد بازدید: ۲۴۳
سازمان هواشناسی با اعلام نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از بارش باران و رعد و برق طی چهار روز آینده در ۸ استان خبر داد.
پیش‌بینی بارش باران در ۸ استان کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، سازمان هواشناسی با اعلام نفوذ جریانات خنک شمالی به کشور از بارش باران و رعد و برق طی چهار روز آینده در ۸ استان خبر داد.

 امروز در سواحل دریای خزر بارش باران و در برخی مناطق آذربایجان شرقی، اردبیل،‌خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان نیز رگبار باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود. این وضعیت فردا به شکل پراکنده در مناطق یاد شده ادامه خواهد داشت.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی بارش باران خواهیم داشت. در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران و سمنان نیز در ساعات بعدازظهر رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق روی می‌دهد.

طی دو روز آینده در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل و شرق کرمان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که انتطاق می‌شود موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوای این مناطق شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: