کد خبر: ۸۲۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۵۲۲
علی علیپور مهاجم پرسپولیس که باز هم انتقادها علیه او اوج گرفته است، اقدام به انتشار پیامی بسیار عجیب خطاب به مدیران پرسپولیس در صفحۀ رسمی اینستاگرامش کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، علی علیپور مهاجم باشگاه پرسپولیس که در دیدار هفتۀ دوم رقابت‌های لیگ برتر نتوانست کاری را به پیش ببرد و در نبرد حساس مقابل تراکتور تیمش را از شکست نجات بدهد، با انتشار استوری بسیار عجیب و جنجالی مدیران باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب، محمدحسن انصاری‌فرد و محسن خلیلی را خطاب قرار داد و به نوعی آواز جدایی سر داد!

 

 

بنا بر  ادعاهای موجود، علیپور چندین پیشنهاد اروپایی داشته و پیش‌تر در چندین مقطع خواهان جدایی از سرخ‌ها شده است و ممانعت باشگاه و همچنین فشارهای هواداران موجب آن شده است تا او کنترل عصبی خود را از دست بدهد و اینچنین به مدیران پرسپولیس حمله کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
اقا بزارید برود بدون فوروارد بازی کنیم بهتر است وقتی نمیتواند سریع توپ اهدایی گلر تراختور به دروازه شلیک کند .به چه دردی میخورد..
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: