کد خبر: ۸۲۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۲۸۹
در سفر به مالزی؛
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌های خود در سفر به مالزی با نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کرد.
ظریف با «ماهاتیر محمد» دیدار و گفت‌وگو کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با «ماهاتیر محمد» نخست وزیر مالزی دیدار و گفتگو کرد.

ظریف پس از این دیدار اظهار کرد: در ملاقاتی که با آقای مهاتیر محمد داشتیم هم در زمینه جهان اسلام و هم درخصوص تحریم‌ها و اقدامات خلاف قانون آمریکا صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار در ارتباط با اقدامات و مسائل دوجانبه بحث و گفتگو داشتیم، ادامه داد: توافق کردیم که کمیته عالی روابط دوجانبه در سطح وزرای خارجه ایران و مالزی تشکیل و درخصوص تمام زمینه‌های همکاری ازجمله سیاسی، امنیتی و اقتصادی بحث و گفتگو شود.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: پس از این گفتگوها در کمیته عالی دوجانبه، آماده سفر آقای ماهاتیر محمد به ایران خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: