کد خبر: ۸۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
تعداد بازدید: ۲۵۳
رضیان در تذکر شفاهی:
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: در واقع محیط زیست به محیط ایست تبدیل شده است. به نظر می رسد پسرفت ناشی از این رفتارهاست و چنین مسئولانی ول کن مردم و مملکت هم نیستند.
محیط زیست به «محیط ایست» تبدیل شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، عبدالله رضیان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۴ شهریور) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: کلانتری، رئیس محیط زیست کشور که ۴۰ سال سابقه مدیریت در کشور را دارد متاسفانه استاد فرافکنی شده و در جمع NGO های اردبیل، نمایندگان کشور را تخریب کرده و بر خلاف محیط زیست بر طبل انتقال آب خزر می کوبد.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس تاکید کرد: در واقع محیط زیست به محیط ایست تبدیل شده است. به نظر می رسد پسرفت ناشی از این رفتارهاست و چنین مسئولانی ول کن مردم و مملکت هم نیستند.

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت بیان کرد: افزایش قیمت سبوس در معاونت بازرگانی کار کارشناسی نیست، در واقع با افزایش قیمت سبوس، نابودی دامداران کلید خورده است و روستاییان برای تامین خوراک دام و طیور از نانی که گندم یارانه ای دریافت می کنند، استفاده می کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: لازم است نسبت به موضوع البرز مرکزی سوادکوه درخصوص کک سازی اقدام شود و طرح جایگزینی از سوی شرکت های ذی ربط دریافت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: