کد خبر: ۸۲۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۹
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: غیبت نمایندگان و یا آرای آنها فوریت مهم امروز کشور نیست، باید مسائل اقتصادی و گرفتاری‌های مردم را دنبال کنیم.
لاهوتی: غیبت نمایندگان فوریت مهم امروز کشور نیست/ مسائل اقتصادی و گرفتاری‌های مردم را دنبال کنیم

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی مهرداد بائوج لاهوتی در مخالفت با دوفوریت اصلاح آیین نامه داخلی مجلس گفت: غیبت نمایندگان و یا آرای آنها فوریت مهم امروز کشور نیست، باید مسائل اقتصادی و گرفتاری‌های مردم را دنبال کنیم. باید به سمت بازگشت اموال نامشروع، شفاف‌سازی و ریشه‌کن کردن فساد برویم نه اینکه در مورد شفافیت عملکرد نمایندگان که درخصوص آن قانون داریم، گام برداریم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به ماده ۸۶ آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در این ماده آمده است که در صورتی که نماینده ۱۰۰ ساعت متوالی یا ۲۵۰ ساعت غیرمتوالی از اوقات رسمی مجلس و کمیسیون‌ها غیبت داشته باشد، مستعفی شناخته می‌شود، بنابراین لازم نیست برای حضور و غیاب نماینده قانون جدیدی در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه اسامی کسانی که تاخیر می‌کنند به صورت زنده از رادیو قرائت می‌شود، این امر حتی شامل رئیس مجلس نیز شده است، بنابراین لازم نیست با فوریت قانون دیگری برای حضور و غیاب نمایندگان در نظر گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: