کد خبر: ۸۲۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۳۳۵
قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۹۲ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۲۵ تومان تعیین شده است.
نرخ ارز در بازار امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸/ قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۱۳۶۲ تومان رسیدقیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۹۲ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۲۵ تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز‌های قبل تغییر جزئی داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۱۱ هزار و ۳۶۲ تومان رسید.

صرافی‌های بانک‌ها امروز چارشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است.

 نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11هزار  و 700  تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 362  تومان

قیمت یورو

13 هزار  و200 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 191  تومان

قیمت پوند

14 هزار و 225 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 678 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 600  تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

13 هزار و 100 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 448  تومان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: