وی ادامه داد: ما شروع به تولید طرح محتوایی در کارگروه مدنظر کردیم و بر اساس وسایل شخصی، اسناد و مدارک استاد انتظامی که توسط مجید انتظامی در اختیارمان قرار گرفته بود، همچنین فعالیتهای سینمایی، تئاتر و تلویزیونی استاد، طرح محتوایی را اجرا کردیم. بر اساس طراحی انجام شده، فضای قبلی موزه را صد در صد تخریب و شروع به مرمت و ساختن بخشهای مختلف آن کردیم.
گودرزی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: تلاش ما این بود که وقتی مخاطبان وارد خانه موزه انتظامی میشوند، با زندگی، سیر و سلوک، شخصیت و زیست استاد آشنا شوند.
مدیرعامل خانه موزه انتظامی با اشاره به احداث سه سکو در حیاط خانه موزه و نزدیک کردن این فضای باز به فضای اجرای نمایشهای تخت حوضی در خانههای قدیم، افزود: با حمایت خانه هنرمندان ایران و همچنین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مجسمه استاد انتظامی که در خانه هنرمندان نصب بود، ترمیم و به خانه موزه منتقل شد.
وی اظهار کرد که بدون حمایت و همکاری کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شهرداری منطقه ۱ و همچنین سازمان میراث فرهنگی بازسازی خانه موزه انتظامی و تعریف جدید هویت این مکان، امکانپذیر نبود.
گودرزی در ادامه سخنان خود بیان کرد: بعد از پایان بازسازی و تعریف فضای موزه، بازدید کارشناسان ادارهکل موزههای سازمان میراث فرهنگی انجام و مشخص شد که ما تا حدود ۵۰ درصد هویت این مکان را بر اساس شخصیت و فعالیتهای استاد انتظامی تعریف کردهایم و همین امر باعث شد تا خانه موزه انتظامی پروانه راهاندازی را از سازمان میراث فرهنگی دریافت کند.
مدیرعامل خانه موزه انتظامی در پایان تصریح کرد: تأسیس خانه موزههای مشاهیر فرهنگ و هنر تأثیر بسزایی در توسعه فرهنگی شهر خواهد داشت.